اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۲۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۷ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - 12 February 2017
جزئیات جدید دادستان از قتل عام خانوادگی لرستان؛
رازانی گفت: در پی دریافت گزارشی از یک درگیری خانوادگی در یکی از روستاهای اطراف خرم آباد، فرد قاتل که پس از قتل 4 نفر در خرم آباد متواری بود در کمتر از 8 ساعت دستگیر شد.
قاتل فراری جنایت خانوادگی خرم آباد دستگیرشد

سرویس اجتماعی عصرپرس: سعید رازانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان با اشاره به دستگیری قاتل فراری جنایت هولناک خانوادگی خرم آباد اظهار کرد: روز گذشته حوالی ظهر گزارشی مبنی بر  درگیری فامیلی در یکی از روستاهای اطراف خرم آباد که در اثر آن 4 نفر به قتل رسیدند، به دادستانی واصل شد.

به گزارش میزان، رازانی گفت: بلافاصله پس از وصول گزارش به همراه بازپرس ویژه قتل و تیم کارشناسی به میان گلال (روستای محل حادثه) که در فاصله 7 کیلومتری از شهرستان خرم آباد است اعزام شده و پس از بازدید از محل مشخص شد که فرد قاتل پس از درگیری با اعضای یک خانواده، در نهایت سه فرد بزرگسال و یک کودک 8 ساله را با اسلحه کلاشینکف به قتل رسانده است.

این مقام قضایی اظهار کرد: در همان تحقیقات مقدماتی مشخص شد که قاتل با مقتولین نسبت خویشاوندی داشته و انگیزه اصلی قتل نیز رابطه نامشروع بوده است.

رازانی ادامه داد: با وجود تیم متخصص انتظامی و قضایی در کمتر از 8 ساعت فرد قاتل که پس از جنایت به کوه‌های اطراف فرار کرده بود دستگیر شد. 

رازانی در پایان با بیان اینکه همدست قاتل که پسر او هست در حال حاضر فراری است، گفت: قصد و اراده دستگاه قضا در این پرونده همچون گذشته رسیدگی قاطع و سریع است و از هموطنان تقاضا می شود که به شایعات توجه نکرده و فقط اخبار را از طریق مراجع معتبر دریافت کنند.


قاتل فراری جنایت خانوادگی خرم آباد دستگیرشد
نام:
ایمیل:
* نظر: