اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۲۴۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۴ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 11 May 2021
سردار سعید محمد با حضور در ستاد انتخابات کشور برای داوطلبی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نام نویسی کرد.
سعید محمد برای انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت نام کردبه گزازش سرویس سیاسی عصرپرس،سعید محمد روز سه شنبه پس از نام‌نویسی در ستاد انتخابات وزار کشور در جمع خبرنگاران گفت: یکی از کارهای خیر اول صبح را ثبت نام دانستم و این عزم جزم من را برای حضور در انتخابات نشان می‌دهد.

این داوطلب انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ادامه داد: برداشتم این است با توجه به مشکلات امروز مردم و مشکلات عدیده ای که ناشی از سومدیریت‌ها است و گلایه‌مندی که امروز نسبت به مشکلات و معیشت شان و خصوصا بی‌عدالتی در اکثر عرصه‌ها دارند لازم است تحول بزرگی در جامعه اتفاق بیفتد.

سردار محمد ادامه داد: این تحول در حوزه برقراری عدالت در همه حوزه‌ها  است. مردم نسبت به کارگزاران نظام گلایه‌مند هستند نه نظام، چون از سوء تدبیرها و بی‌عملی‌ها ناراحت هستند و سفره آنان هر روز کوچکتر شده است درحالی که منابع غنی خداوند به کشور عطا کرده که با آن می‌توانیم مشکلات را به حداقل برسانیم.

فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیا با تاکید براینکه در پی تحول همه جانبه هستیم، گفت: با مشارکت جوانان سعی می‌کنیم این تحول را رقم بزنیم هرچند از تجربه هم استفاده می کنیم.

وی افزود: در همه عرصه‌های نظام نیاز به اصلاحات با تکیه بر اصول داریم؛ رمز موفقیت ما مردم است و به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به عنوان پشتوانه دولت سیزدهم نیاز داریم وخود مردم در صحنه باشند و از برنامه تحولی حمایت کنند.

سردار محمد اضافه کرد: مستقل در این دوره از انتخابات شرکت کردم و مورد حمایت از هیچ یک از گروه ها قرار نگرفتم و نمی خواهم بگیرم چون بیشترین ضربه ها را کشور از فضای دو قطبی جامعه خورده است و مبنای ما شایسته سالاری است

براساس این گزارش، نام نویسی از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از امروز- ۲۱ اردیبهشت- آغاز و به مدت ۵ روز ادامه دارد.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در سه حوزه انتخاباتی و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در یک هزار و ۳۷۲ شهر و چهل هزار و ۶۲۰ روستا و تیره عشایری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.








نام:
ایمیل:
* نظر: