اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۲۳۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۲ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 08 May 2021
با محکومیت جنایات صهیونیست‌ها در روز جهانی قدس
دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با محکومیت جنایت اخیر صهیونیست‌ها در روز خونین جهانی قدس علیه ملت روزه دار فلسطین در مسجد الاقصی، خواستارتوقف فوری جنایات رژیم جعلی و تروریستی اسراییل و محکومیت این تجاوزات صهیونیستی و توقف نقض سیستماتیک حقوق بشر شد.
دستیار رییس مجلس خواستار توقف فوری جنایات رژیم جعلی اسراییل شدبه گزارش عصرپرس از اداره کل اخبار و رسانه‌های گروهی مجلس، حسین امیر عبداللهیان با اشاره به مسوولیت انسانی و حقوقی نهادهای بین المللی، مجامع بین المللی پارلمانی و سازمان ملل خواهان توقف فوری جنایات رژیم جعلی و تروریستی اسراییل و محکومیت این تجاوزات صهیونیستی و توقف نقض سیستماتیک حقوق بشر شد.

دبیر کل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین برافروخته شدن شعله‌های انتفاضه قدس را برگه دیگری از صفحات مبارزات و اراده ملت فلسطین برای نیل به حقوق مشروع خود خواند و یاری رساندن و کمک به ملت و مبارزین فلسطینی در این مرحله حساس را مهم و ضروری توصیف کرد.

امیرعبدالهیان از مجالس اسلامی و جهان به‌ویژه بین المجالس اسلامی و آسیایی درخواست کرد که به طور ویژه موضوع قدس و مسجد الاقصی را مورد اهتمام قرار دهند.

منابع خبری جمعه شب از حمله نظامیان صهیونیست به نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی گزارش دادند. نظامیان صهیونیست درهای مسجدالاقصی را بستند و به نمازگزاران فلسطینی حمله کردند.

بر اساس این گزارش، دست‌کم ۵۳ فلسطینی در حمله نظامیان صهیونیست در داخل صحن مسجد الاقصی زخمی شدند.
نام:
ایمیل:
* نظر: