اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۳۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۰ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 08 May 2021
وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد:
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه از مردم می‌خواهیم فعلا و تا بهتر شدن وضعیت کرونا در کشور و افزایش واکسیناسیون سفر نروند، گفت: دلیل اینکه ممنوعیت‌های تردد و سفرهای بین استانی را از قبل اعلام می‌کنیم این است که می‌خواهیم زندگی مردم مختل نشود.
ممنوعیت‌های تردد و سفرهای بین استانی در تعطیلات عید فطربه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی گفت: بر اساس آخرین مصوبات صورت گرفته، از ساعت ۱۲ سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت تا ساعت ۱۲ شنبه ۲۵ اردیبهشت ورود و خروج بین همه ‌استان ها ممنوع شده است و کسی نمی‌تواند در این روزها و ساعات به سفر برود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا پیش از اجرای هر طرح ممنوعیتی در زمینه سفرها از قبل آن را به مردم اطلاع‌رسانی می‌کنید؟ افزود: این اطلاع‌رسانی‌ها به دلیل این انجام می‌شود که زندگی مردم مختل نشود و آن‌ها باید برنامه زندگی‌شان را بدانند اما چیزی که در زمینه شیوع ویروس کرونا کمک کننده است اینکه سفرهای بین استانی در چه بازه زمانی ممنوع شده است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: البته ممنوعیت‌های تردد در استان‌های قرمز و نارنجی همچنان برقرار بوده و این مسئله تغییری در ماه‌های گذشته نکرده است اما برای ایام تعطیلات پیش رو این ممنوعیت اعلام شد تا کسی به سفر نرود.

اسلامی گفت: با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا از همه مردم می‌خواهیم خویشتن‌داری و صبوری بیشتری کرده و از هر گونه سفرهای غیر ضرور خودداری کنند تا واکسیناسیون هر چه سریعتر انجام شود و شرایط کشور از این نظر متعادل‌تر شود./ایسنا 





نام:
ایمیل:
* نظر: