اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۳۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۴ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - 20 April 2021
سردار قاآنی در مراسم تشییع سردار حجازی:
سردار حجازی با تاکید بر اینکه راه ‌شهید حجازی در عرصه مقاومت همچنان استمرار دارد، گفت:‌ مسیری که شهید سلیمانی گسترش داد و شهید حجازی آن را ادامه داد، با صلابت تا رسیدن به حکومت جهانی امام زمان (عج) دنبال می‌شود.
راه ‌شهید حجازی در عرصه مقاومت همچنان استمرار داردبه گزارش عصرپرس به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی  فرمانده نیروی قدس سپاه  صبح امروز (سه‌شنبه) در مراسم تشییع پیکر سردار شهید «سیدمحمد حسین‌زاده حجازی» در دانشکده پرواز اصفهان با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی این سردار والامقام اظهار داشت: شهید سردار حجازی از انسان‌های ارزشمندی بود که در صحنه‌های علم و جهاد در کنار همرزمانش درس فداکاری  آموخت.

وی با بیان اینکه شهید حجازی قبل از انقلاب در صحنه‌های مبارزه جزو برجسته‌ترین مبارزان با رژیم طاغوب بود و در دوره انقلاب و هشت سال دفاع مقدس هم در عرصه‌های مختلف حضور داشت، افزود:‌ وی یک دوره 10 ساله فرمانده نیروی مقاومت بسیج را به عنوان پشتوانه اساسی انقلاب هدایت کرد و تربیت نیرو‌های مقاومت را از مرز‌های کشور فراتر گذشت و این عرصه را بین‌المللی کرد.

فرمانده نیروی قدس سپاه  گفت: فعالیت این شهید بزرگوار تا جایی است که رهبران جهادی از سید حسن نصرالله  و دیگر رهبران پیام‌های  تسلیت برای رهبر معظم انقلاب اسلامی ارسال کرده‌‌اند و رهبر معظم انقلاب اسلامی هم در پیام خود این شهید را مجاهدی با فکری پویا و سرشار از ایمان راستین یاد کردند.

وی با بیان اینکه ‌شهید حجازی در مسئولیت‌های خود در سپاه سربلند بوده و راه این شهید در عرصه مقاومت همچنان استمرار دارد، ادامه داد:‌ مسیری را که شهید سلیمانی گسترش داده و شهید حجازی ادامه داده و قول به پیروزی این راه داده است با صلابت تا رسیدن به حکومت جهانی امام زمان (عج) محقق می‌شود.

‌سردار قاآنی با تاکید بر اینکه جبهه‌های مقاومت در همه کشورهای اسلامی از جمله ایران، سوریه، لبنان، یمن، عراق و.. هر روز اقدامی اساسی در برابر دشمنان انجام می‌دهند، تصریح کرد: این روند همچنان ادامه دارد و هر روز قاسم سلیمانی‌ها و حجازی‌ها را پرورش خواهیم داد.
نام:
ایمیل:
* نظر: