اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۲۳۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۳ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - 18 April 2021
مدیرکل مدیریت بحران وزارت نیرو خبر داد:
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو با اشاره به آخرین وضعیت مناطق زلزله‌زده استان بوشهر، از آماده باش واحدهای عملیاتی در پی وقوع زلزله اخیر خبر داد.
آماده‌باش تیم های عملیاتی آب و برق استان بوشهر همزمان با وقوع زلزلهبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پاون،میثم جعفرزاده با اشاره به وقوع زلزله 5.9 ریشتری در استان بوشهر گفت: طبق آخرین اطلاعات دریافتی پس از حادثه زلزله امروز، در لحظات ابتدایی زلزله 6 فیدر فشار متوسط قطع شد که به تبع آن قسمتی از شهرهای بندرگناوه، دیلم و روستاهای اطراف دچار خاموشی شدند؛ در حال حاضر تنها دو فیدر دچار قطعی است که پیش‌بینی می‌شود در کمتر از یک ساعت دیگر وصل شود.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو خاطرنشان کرد: سیم پارگی تک مشترک نیز با توجه به تخریب دیوارها وجود دارد که با رعایت ایمنی در حال رفع عیب است.

وی در رابطه با وضعیت روستاها نیز اظهار کرد: در روستاها هم در حال حاضر سه روستا با حدود ۳۰۰ مشترک دچار خاموشی هستند که عمده خاموشی‌ها به علت تخریب دیوار منازل بوده و رعایت مسائل ایمنی برای برق‌دار کردن، اهمیت بالایی دارد.

جعفرزاده در پایان با بیان اینکه تمامی تیم‌های عملیاتی در منطقه در حالت آماده باش هستند، اضافه کرد: خوشبختانه در حوزه شبکه آبرسانی در مناطق زلزله‌زده مشکل خاصی وجود ندارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: