اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۳ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - 09 February 2017
مراجع عظام تقلید بر حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه برای نمایش دادن انسجام ملی درمقابل یاوه گویی های دشمنان اسلام تاکید کردند.

دعوت مراجع تقلید از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

سرویس سیاسی عصرپرس: آیت الله مکارم شیرازی در درس خارج فقه در مسجد اعظم قم با تبریک سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: راهپیمایی یوم الله 22 بهمن نمایش انسجام و وحدت  و موجب شکست نقشه های دشمنان است .

وی افزود: راهپیمایی 22 بهمن امسال باید پرشکوهتر و پرخروشتر از هر سال باشدتا دشمن بداند تهدیدهایش تاثیری بر ما ندارد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به تهدیدهای مکرر دشمنان گفت: راهپیمایی 22 بهمن نمایش انسجام و وحدت ایران اسلامی است و اگر  در مقابل تهدید ها  منسجم تر شویم دشمن میفهمد سیاست تهدید ، برای  ملت ایران غلط است وتهدید در این جمعیت نفوذ ندارد .

آیت الله نوری همدانی تاکید کرد: ملت انقلابی ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن با حضور پرشور و پرشکوه  قدرت و عزت  خود را به جهانیان نشان خواهد داد.

وی با محکوم کردن یاوه گویی استکبار جهانی علیه ایران اسلامی  مبنی بر روی میز بودن گزینه نظامی تاکید کرد: ایران اسلامی پر شکوهتر از سالهای قبل در راهپیمای یوم الله 22 بهمن شرکت می کنند و با پایبندی بر آرمانهای امام  و رهبری و شهدا  مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهند زد.

 آیت الله سبحانی نیز در درس خارج فقه خود در مسجد اعظم با اشاره به یوم الله 22 بهمن گفت : 22 بهمن سرآغاز حکومت اسلامی است و روزی است که همگی باید به آن احترام بگذاریم.

آیت الله علوی گرگانی  هم گفت: ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن ، عزت ، و بزرگی نظام جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان می کشد.

وی با بیان اینکه دهه فجر ، ایام پیروزی حق بر باطل به لطف الهی  و عنایت امام عصر (عج) و با رهبری امام خمینی (ره ) است افزود : ملت ایران به شکرانه نعمت بزرگ انقلاب اسلامی بار دیگر در راهپیمایی 22 بهمن پرشور حضور خواهند یافت .

آیت الله علوی گرگانی دهه فجر انقلاب اسلامی  که موفقیت  حق بر باطل است  را از مصادیق شعائر الهی دانست  و گفت : افرادی  که اهل تقوا هستند  شعائر الهی را تکریم کردند.

وی گفت : ملت ایران در برهه های مختلف از امتحان های متعدد سربلند بیرون آمدند و این بار هم مانند گذشته با عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب ، مراجع و علما در حماسه  22 بهمن  حضور دارند  که البته این حضور جای سپاس و قدردانی دارد .

آیت الله علوی گرگانی تصریح کرد : این حضور مردم موجب  دلگرمی آن ها نسبت به یکدیگر و ارزش های انقلاب اسلامی می شود و دشمنان را در رسیدن  به اهدافشان ناکام می کند.

آیت الله جوادی آملی هم تداوم انقلاب اسلامی را مرهون خون شهدا و ایثارگری جانبازان دانست و افزود : امروز تمام این خدماتی که در جمهوری اسلامی ارائه می شود ثوابش برای شهدا و جانبازان نوشته می شود چرا که آنها جانشان را برای حفظ دین دادند و امروز حداقل وظیفه ما شرکت در راهپیمایی 22 بهمن است .

وی افزود : در زمان انقلاب همه ما در راهپیمایی ها و تظاهرات ها از ادعیه و اذکار استفاده می کردیم و امروز هم ، همه باید این سنت الهی را در راهپیمایی ها رعایت کنند چراکه این عمل یک عبادت است.


دعوت مراجع تقلید از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

نام:
ایمیل:
* نظر: