اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۲۳۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۴ - ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - 14 April 2021
مدیر دفتر روابط عمومی با بیان اینکه خطر کم آبی و خشکسالی کشورمان را تهدید می کند و موثرترین راه مدیریت مصرف و صرفه جویی آب توسط همه مردم می باشد، گفت:آموزش همگانی آبفا برای بیش از 200 هزار نفر در غرب استان تهران انجام شد.
آموزش همگانی آبفا برای بیش از 200 هزار نفر در غرب استان تهرانبه گزارش عصرپرس،عزیزالله ولی زاده با اعلام این خبر گفت: کمبود آب و بحث تنش آبی در هر استان و شهری مطرح می شود. خطر کم آبی و خشکسالی کشورمان را تهدید می کند و موثرترین راه مدیریت مصرف و صرفه جویی آب توسط همه مردم می باشد.

او افزود: مصرف آب آشامیدنی با توجه به شیوع بیماری کرونا در برخی نقاط کشور تا ۳۰ درصد افزایش یافته است. با توجه به اینکه یکی از راه‌های جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، شستن مداوم دست‌ها و گندزدایی محیط است؛ مدیریت مصرف بهینه آب می‌تواند سبب صرفه جویی و جلوگیری از هدررفت آب در این زمان شود.

ولی زاده اظهار داشت: با توجه به محدودیت های ایجاد شده به منظور آموزش همگانی به دلیل لزوم فاصله گذاری اجتماعی دفتر روابط عمومی آبفای غرب استان تهران به آموزش همگانی از طریق فضای مجازی روی آورده است.

مدیر دفتر روابط عمومی آبفای غرب استان تهران گفت: طی نیمه دوم سال گذشته روابط عمومی آبفای غرب استان تهران از طریق برنامه هایی مانند شاد با همکاری ادارات آموزش و پرورش شهرستان های غرب استان تهران برای اولیاء، مربیان و خصوصاً دانش آموزان با تعداد 12792 نفر پیام های مدیریت مصرف بهینه آب به صورت مداوم ارسال کرده است.

ولی زاده افزود: و همچنین برای کانال ها و گروه های پیام رسان های مجازی  اقشار مختلف جامعه در غرب استان تهران شامل  187586 نفر را از طریق ارسال پیام های مدیریت مصرف بهینه در قالب موشن گرافی، انیمیشن، پوستر، بروشور و....آگاهی و فرهنگ سازی شده است.

مدیر دفتر روابط عمومی آبفای غرب استان تهران در پایان از مردم خواست با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا و کاهش بارش ها در فصل آبی امسال در مصارف خود بسیار محتاط باشند تا در زمان های اوج مصرف و آغاز فصل گرم با قطع یا افت فشار آب مواجه نشویم.
نام:
ایمیل:
* نظر: