اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۲۳۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۵ - ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - 12 April 2021
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه عاملان شهادت " مجید رجایی" دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده اند، گفت : پلیس همواره با قدرت در کنار و در خدمت مردم عزیز است.
به گزارش عصرپرس از پایگاه خبری پلیس؛ سردار "حسین اشتری" امروز در جمع اصحاب رسانه خراسان شمالی با گرامی داشت یاد و
برگزاری انتخاباتی امن و پر شور مهمترین ماموریت پلیس در ۱۴۰۰
 خاطره شهدا اظهار داشت: توفیقی حاصل شد تا در جمع مردم دلسوز، ولایتمدار و متدین خراسان شمالی حضور پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه شهید رجایی با شجاعت و اقتدار در مقابل افرادی که مخل امنیت بودند ایستاد و جان خود را برای امنیت و آرامش مردم نثار کرد، افزود: تعدادی از افرادی که در شهادت این شهید والامقام دخیل بودند دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده اند.

فرمانده ناجا در ادامه به اقدامات پلیس در رابطه با اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا نیز اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی تمام مصوبات ستاد ملی کرونا را با جدیت تمام اجرا کرده و محدودیت هایی که از سوی این ستاد اعلام می شود نیز با جدیت اجرا خواهند شد.

وی با بیان اینکه پلیس با قدرت تمام سعی و تلاش خود را برای امنیت و آرامش مردم انجام خواهد داد، تصریح کرد: اعمال قانون بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا با جدیت و  در چارچوب قانون اجرا می شود.

سردار اشتری همچنین به بحث هوشمندسازی پلیس اشاره کرد و گفت: در خصوص هوشمندسازی پلیس برای استفاده بهینه از فناوری و تکنولوژی های روز اقدامات خوبی انجام شده و در این رابطه از کارشناسان و نخبگان داخلی و بیرونی استفاده شده است.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در تمام ایام سال خصوصا ماه مبارک رمضان در کنار مردم عزیز است، یادآور شد: امنیت و آرامش و همچنین تلاش برای سلامت مردم عزیز با جدیت در سرلوحه کاری ناجا قرار دارد.

سردار اشتری در پایان به موضوع انتخابات سال ۱۴۰۰ نیز اشاره کرد و افزود: مسئولیت حفاظت و امنیت صندوق های رای بر عهده ناجا است و در این رابطه از ماه های گذشته برنامه ریزی شده و پلیس نیز با قدرت و جدیت آماده برگزاری انتخاباتی امن و پرشور است.
نام:
ایمیل:
* نظر: