اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۳۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۶ - ۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - 25 March 2021
فرمانده ناجا:
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته از سوی ناجا برای تامین امنیت انتخابات ۱۴۰۰ گفت: بر اساس پیش بینی ها هیچ مشکلی در مساله امنیت برگزاری انتخابات نخواهیم داشت.
هیچ مشکل امنیتی در برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ نخواهیم داشتبه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس، سردار حسین اشتری روز پنجشنبه در جریان سفر به شهر مقدس قم و دیدار با شماری از علما و مراجع در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: طرح نوروزی نیروی انتظامی از ۲۵ اسفندماه سال ۹۹ در سراسر کشور آغاز شده و تا نیمه فروردین ماه جاری نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در این طرح بیش از ۲۷۰ هزار نیروی پلیس آماده خدمت رسانی به مردم هستند خاطرنشان کرد: طرح فوق را با شعار امنیت، سلامت، نشاط بهاری شروع کردیم و تا پایان تعطیلات نیز در خدمت مردم خواهیم بود.

وی با بیان اینکه بعد از طرح نوروزی برای برگزاری یک انتخابات پرشور آماده می شویم یادآور شد: تامین امنیت قبل، حین و بعد از انتخابات با نیروی انتظامی است.

فرمانده ناجا تصریح کرد: با برنامه ریزی‌هایی که از ماه‌های گذشته انجام دادیم وظیفه خود را انجام می دهیم و امیدواریم که انتخابات پرشور و توام با سلامت و امنیت کامل داشته باشیم.

اشتری در پایان تاکید کرد: پیش بینی ما این است که هیچ مشکلی در برگزاری انتخابات و تامین امنیت آن نداشته باشیم.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دومین میاندوره پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، بیست و هشتم خردادماه امسال برگزار خواهد شد.

سردار حسین اشتری در بدو ورود به شهر قم ضمن تشرف به حرم حضرت معصومه(س) و زیارت مضجع نورانی کریمه اهل بیت(ع)، با آیت الله سید محمد سعیدی نماینده ولی فقیه در قم دیدار کرد.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه برنامه های سفر خود به قم با حضرات آیات مراجع تقلید علوی گرگانی، سبحانی، نوری همدانی، جوادی آملی، صافی گلپایگانی و مکارم شیرازی دیدار و گفت و گو خواهد کرد. این دیدارها بدون حضور خبرنگاران برگزار می شود.





نام:
ایمیل:
* نظر: