اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۲۳۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۳ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - 14 March 2021
آیت الله رئیسی در بدو ورود به فرودگاه ساری:
رئیس قوه قضاییه گفت: نتیجه بررسی‌های هیئت ۳۰ نفره اعزامی پیرامون شرایط و وضعیت استان مازندران در جلسه شورای قضایی با حضور مسئولان استانی مورد رسیدگی و تصمیم گیری قرار خواهد گرفت.
مردم مازندران به سخت‌کوشی و تولید مشهور هستندبه گزارش عصرپرس از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، آیت الله سیدابراهیم رئیسی صبح امروز (یکشنبه ۲۴ اسفند) در بیست و چهارمین سفر استانی خود وارد مازندران شد و مورد استقبال رسمی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، رئیس کل دادگستری و مقامات استانی مازندران قرار گرفت. 

رئیس قوه قضاییه طی سخنانی در بدو ورود به فرودگاه ساری با اشاره به تاخیر در انجام سفر به استان مازندران به دلیل شرایط کرونایی و لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، گفت: بسیار علاقه داشتیم در جریان این سفر امکان حضور در اجتماعات عظیم مردمی فراهم شود اما به دلیل شرایط کرونایی این توفیق میسر نیست. 

آیت الله رئیسی افزود: نتیجه بررسی‌های هیئت ۳۰ نفره اعزامی پیرامون شرایط و وضعیت استان مازندران در جلسه شورای قضایی با حضور مسئولان استانی مورد رسیدگی و تصمیم گیری قرار خواهد گرفت. 

رئیس دستگاه قضا ادامه داد: همچنین در سایر جلسات از جمله جلسه شورای اداری با حضور مسئولان پرتلاش استان به میزانی که امکان دارد مسائل استان را مورد پیگیری قرار خواهیم داد. 

آیت الله رئیسی ضمن ادای احترام به خانواده‌های معظم بیش از ۱۰ هزار شهید  مازندران و همچنین ایثارگران این استان، ابراز امیدواری کرد که در جریان این سفر جهت گره گشایی از مشکلات مردم استان مازندران که همواره به تلاش‌گری و حرکت در مسیر تولید معروف بودند، اقدامات مثمر ثمری انجام شود.

رئیسی تصریح کرد: امیدواریم همه در گشایش مشکلات مردم کار کنیم ، مردم مازندران به سختکوشی و تولید مشهور هستند ،امیدواریم  مشکلات قضایی آنان نیز مرتفع شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: