اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۳۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۰ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - 10 March 2021
در جلسه هیات دولت به ریاست رئیس جمهور؛
هیأت وزیران در جلسه روز چهارشنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور، به آقای محمد نوذری به عنوان استاندار ایلام رأی اعتماد داد.
استاندار منتخب ایلام از هیات دولت رأی اعتماد گرفتبه گزارش عصرپرس از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، استاندار منتخب ایلام با حضور در جلسه هیأت وزیران، برنامه های سیاسی، عمرانی و اجتماعی خود را بیان کرد.

رئیس جمهور پس از رأی اعتماد هیأت وزیران به استاندار ایلام، ضمن ابلاغ سلام به مردم عزیز این استان و نخبگان و خانواده های شهدا و ایثارگران، اظهار داشت: استان ایلام سراپا میزبان رزمندگان در دوران ۸ سال دفاع مقدس بوده است؛ لذا ما به مردم غیور این استان مدیون و بدهکاریم.

روحانی افزود: بخشی از طرح ۵۰ هزار هکتاری به استان ایلام می رسد و ۸ میلیارد دلار برای آب و خاک استان هزینه شده است.

وی همچنین سرمایه گذاری در بخش نفت در استان ایلام را از جمله تحولات خوب در این استان دانست.

رئیس جمهور، میزبانی زائران حرم حسینی را از افتخارات دیگر استان ایلام برشمرد و بر لزوم تسهیل ارتباطات ایران و عراق از طریق این استان تأکید کرد.

روحانی خطاب به استاندار منتخب ایلام و اعضای دولت خاطرنشان کرد: خدمت به مردم این استان افتخاری است که نصیب شما شده است. پیام لیله القدر، درست استفاده کردن از زمان حساس و اندک است. لذا گرچه طول عمر زیادی از دولت باقی نمانده است ولی شما می توانید منشأ خدمات بسیاری در این زمان اندک باشید.
نام:
ایمیل:
* نظر: