اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۲۳۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۸ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - 08 March 2021
همزمان با هفته منابع طبیعی و روز درختکاری آئین غرس نهال توسط امیر سرتیپ حاتمی در جوار مزار شهدای گمنام ستاد وزارت دفاع انجام شد.
غرس نهال در جوار مزار شهدای گمنامبه گزارش عصرپرس از روابط عمومی وزارت دفاع؛ همزمان با هفته منابع طبیعی و روز درختکاری آئین غرس نهال در جوار مزار شهدای گمنام ستاد وزارت دفاع  با حضور امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع، امیر سرتیپ شعبانیان معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع ، سردار تقی زاده جانشین وزیردفاع   و مهندس سلیمانی معاون مهندسی و پدافند غیر عامل وزارت دفاع برگزار شد.

وزیر دفاع در حاشیه این مراسم گفت: در آستانه فرا رسیدن بهار طبیعت و به مناسبت روز درختکاری و اشاعه فرهنگ غرس نهال در طبیعت، این آیین هر ساله به  منظور زنده نگه داشتن این سنت و فرهنگ ارزشمند و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای میهن اسلامی بویژه شهدای گمنام در ستاد وزارت دفاع  انجام می شود.

وی با بیان اینکه شهدا امنیت را برای  ایران اسلامی به ارمغان آوردند و همه ما در برابر این ازخودگذشتگی ها و ایثار گری ها مسئول و مدیون ایم گفت:  شایسته است به نشان قدردانی از شهادت طلبی و رشادت این حماسه‌سازان درحرکتی نمادین با اهتمام هر چه بیشتر به یاد هر شهید سرافراز نهالی بکاریم.
نام:
ایمیل:
* نظر: