اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۲۳۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۸ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - 03 March 2021
مراسم اختتامیه جشنواره ملی «عکس آب با نگاهی به آینده» همزمان با روز ملی آب، با حضور معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا در ساختمان ستادی وزارت نیرو برگزار شد.
جشنواره ملی به گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پاون، در این جشنواره ملی 1500 اثر در 13 محور مورد داوری قرار گرفت که ارزیابی این جشنواره ملی در 13 محور شامل "ارزش اقتصادی آب"، "کم‌آبی"، "بحران آب"، "سازگاری با کم‌آبی"، "تعادل‌بخشی آب‌های زیرزمینی"، "مدیریت به‌هم پیوسته منابع آب و خاک"، "نقش علوم اجتماعی در مدیریت مصرف"، "استفاده از پساب و بازچرخانی آب"، "صنعت سدسازی و توسعه پایدار"، "مدیریت تقاضای آب"، "آب و محیط زیست"، "آب و نگاه به آینده"، "مدیریت بی‌رویه آب در بخش کشاورزی" و "ابنیه‌های تاریخی مربوط به آب شامل" آب انبار، آسیاب‌های آبی، قنات‌ها صورت گرفته است.

این گزارش می‌افزاید، جشنواره ملی عکس آب در راستای توسعه مشارکت عمومی برای نیل به اهداف وزارت نیرو در تغییر نگرش و رفتار در مصرف آب، این مایه حیات، برگزار شده است.

در آیین پایانی این جشنواره که امروز چهارشنبه با حضور "قاسم تقی‌زاده‌خامسی" معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا برگزار شد، برترین‌ها در موضوعات مختلف به شرح ذیل معرفی و تقدیر شدند.

بخش حرفه‌ای
کم آبی و بحران آب
رتبه نخست: امین نظری
رتبه دوم: منصوره قلیچی
رتبه سوم: احمد بلباسی

بخش آماتور
مصرف بی‌رویه آب در بخش کشاورزی
رتبه نخست: مریم رضایی
کم آبی و بحران آب
رتبه دوم: سامان خدایاری
مصرف بی‌رویه آب در بخش کشاورزی
رتبه سوم: سیدحسین چراغی آقا





نام:
ایمیل:
* نظر: