اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۲۳۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۴ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - 02 March 2021
در قالب چهل و سومین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران؛
سه پروژه صنعت برق در استان آذربایجان‌شرقی با سرمایه‌گذاری 36.5 میلیارد تومان با حضور وزیر نیرو از طریق ویدئو کنفرانس و در قالب چهل و سومین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران افتتاح شد.
سه طرح برق‌رسانی با ۳۶.۵میلیارد تومان در استان آذربایجان‌شرقی افتتاح شدبه‌گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی عصرپرس، "رضا اردکانیان" امروز (سه شنبه) سه پروژه افزایش ظرفیت پست در دو شهرستان تبریز و مرند با سرمایه‌گذاری 36.5 میلیارد تومان را به بهره‌برداری رساند.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان،  افزایش ظرفیت پست ۱۳۲.۲۰ کیلوولت مرند یک، افزایش ظرفیت پست ۱۳۲.۲۰ کیلوولت فارفار مرند و افزایش ظرفیت پست ۱۳۲.۲۰ کیلوولت گلستان تبریز را سه طرح افتتاح شده این شرکت بیان کرد.

افشین روشن میلانی روز سه شنبه در مراسم افتتاح این طرح ها در مرند، میزان سرمایه‌گذاری برای احداث و راه اندازی را ۳۶.۵ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: ظرفیت پست های مرند یک از ۲۵ مگاولت آمپر به ۴۰، فارفار مرند از ۱۲.۵ مگاولت آمپر به ۲۵ و مجموع ظرفیت پست گلستان تبریز نیز از ۸۰ مگاولت آمپر به ۱۰۰ مگاولت آمپر افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان افزایش تقاضای بار، بارگیری بهینه از ظرفیت ترانس ها به ویژه در زمان پیک بار، کاهش افت ولتاژ مشترکین، افزایش قابلیت اطمینان شبکه و نوسازی ترانس‌های این پست ها را از جمله اهداف شرکت در احداث و راه‌اندازی آنها قلمداد کرد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی نیز گفت: امروز ۸۳۶ طرح در قالب هشت طرح بزرگ با مجموع ۱۴۸.۵ میلیارد تومان به بهره بردای می رسد.

اکبر فرج نیا اظهار کرد: برق رسانی به هشت روستا در شهرستان های  اهر، مرند، ورزقان، بستان آباد و هوراند از جمله این طرح ها است که با مجموع ۶ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش عصرپرس، این پروژه‌ها با هدف تامین برق، افزایش پایداری شبکه، کاهش خاموشی‌ها، تقویت شبکه و تامین برق مشترکان جدید به بهره‌برداری رسید.
نام:
ایمیل:
* نظر: