اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۲۳۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - 02 March 2021
استاندار تهران مطرح کرد:
استاندار تهران با اشاره کاهش ۱۰ درصدی فاصله گذاری در تهران و افزایش بستری ها بر استمرار و افزایش اثربخشی طرح شهید سلیمانی تاکید کرد.
کاهش ۱۰ درصدی فاصله گذاری اجتماعی در تهران
به گزارش عصرپرس به نقل از وبدا، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه ستاد استانی کرونا اظهار داشت: روند شیب بیماری در کشور صعودی است و ‌در برخی استان ها مثل خوزستان وارد پیک سوم شده اند و این هشدار برای استان تهران است.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان شهریار در هفته گذشته هم افزایش بستری و افزایش فوتی ها را شاهد هستیم، افزود: در حال حاضر استان تهران به لحاظ شیوع بیماری کرونا هفتمین و در فوتی ها هفدهمین استان کشور است.

استاندار تهران عنوان کرد: در هفته جاری ۱۰ درصد فاصله گذاری ها در تهران کاهش پیدا کرده و به تبع آن افزایش بستری ها را شاهدیم و باید طرح شهید سلیمانی را اثر بخش تر اجرا کنیم.

محسنی بندپی سپس گفت: با توجه به ایام پایانی سال قطعا تجمع افراد را در بانک ها شاهدیم و ارتقا خدمات الکترونیک بانک ها و همچنین افزایش مبلغ تراکنش ها ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: اگر زمان آزمون های استخدامی دانشگاهی به تعویق بیفتد هیچ اشکالی ندارد و معنایی ندارد که ۴ ساعت افراد در محلی تجمع کنند و آزمون بدهند؛ چراکه امروز با چرخش ویروس انگلیسی در کشور و استان تهران هیچ گروه سنی مصونیت ندارد به طوریکه شاهد افزایش بستری ها در سنین ۱۰ و زیر ۱۰سال هستیم.

استاندار تهران سپس ادامه داد: برای ایام نوروز باید تدبیر شود تا شرایطی را در تهران فراهم کنیم که تاب آوری اجتماعی و تجدید روحیه شهروندان ارتقا یابد.
نام:
ایمیل:
* نظر: