اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۲۳۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۷ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - 02 March 2021
معاونت هماهنگی پیگیری امور استان‌های دفتر رئیس جمهوری اعلام کرد: تا پایان سال جاری ۵۴ طرح فرهنگی، ‌خدماتی، درمانی و اقتصادی بنیاد شهید و امور ایثارگران به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور رئیس جمهوری افتتاح خواهد شد.
۵۴ طرح فرهنگی، ‌خدماتی، درمانی و اقتصادی بنیاد شهید افتتاح می‌شودبه گزارش عصرپرس از معاونت هماهنگی پیگیری امور استان های دفتر رئیس جمهور، این طرح ها با سرمایه گذاری ۱۳۷۴۲ میلیارد تومانی افتتاح و با افتتاح آنها برای ۴۸۶۳ نفر اشتغال زایی به همراه خواهد داشت.

اعتبار و سرمایه گذاری برای اجرای این طرح های فرهنگی، خدماتی، درمانی و اقتصادی توسط دولت ۱۳۷۰۰ میلیارد تومان و  بخش خصوصی ۴۲ میلیارد تومان بوده است.

افتتاح چهار طرح درمانی و بیمارستانی و پنج مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثارگران در استان های آذربایجان شرقی و غربی، مرکزی، بوشهر، یزد، خراسان رضوی، قزوین و تهران و شامل بیمارستان، درمانگاهها، کلینیک، اورژانس،   فیزیوتراپی، آزمایشگاه، رادیولوژی و سالن های ورزشی، استخر، سالن های همایش، سوئیت، آمفی تئاتر، مراکز اقامتی است که افتتاح این طرح ها اشتغال زایی برای ۱۳۶۴ را به همراه خواهد داشت. اعتبار و سرمایه گذاری برای این افتتاح این طرح ها توسط دولت ۲۹۵ میلیارد تومان  و بخش خصوصی ۴۲ میلیارد تومان اعلام شده است.

همچنین افتتاح و ساماندهی گلزار شهدای استان البرز با اعتبار و سرمایه گذاری ۶ میلیارد تومانی توسط دولت در پی منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ساماندهی گلزار شهدا یکی دیگر از این طرح های فرهنگی قابل افتتاح  به صورت ویدئو کنفرانسی و تا پایان سال با حضور ریاست محترم جمهوری است.

افتتاح ۲۰ طرح تولیدی و اقتصادی شامل واحدهای صنعتی، نیروگاهی، معدنی، صنایع تبدیلی، خوراک دام، پرورش دام و مرغ و ماهی و گلخانه در سطح کشور با اعتبار و سرمایه گذاری ۷۸۳ میلیارد تومان از سوی دولت از دیگر طرح ها است که افتتاح آنها اشتغال زایی برای ۳۴۹۹ را به همراه خواهد داشت.

 افتتاح ۹ طرح عمرانی مسکن و  واگذاری ۱۵ طرح اراضی مسکن ایثارگران شامل آماده سازی سایت های مسکونی و مجتمعی برای ۶۳۵۰ واحد و واگذاری زمین برای ۴۳۵۰ واحد مسکونی ایثارگران در سطح کشور با اعتبار و سرمایه گذاری ۱۲۶۱۶ میلیارد تومان توسط دولت از طرح های قابل افتتاح به صورت ویدئو کنفرانسی و تا پایان سال با حضور ریاست محترم جمهوری است.
نام:
ایمیل:
* نظر: