اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۳۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - 28 February 2021
قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) برگزار می‌کند:
نخستین نشست تخصصی در عرصه محیط زیست با حضور صاحب‌نظران و فعالین این عرصه به منظور تبیین و تشریح ارزش‌ها و چالش‌های محیط زیست کشور برگزار می‌شود.
نخستین نشست محیط زیستی با نگاه ویژه به پروژه‌های عمرانی و زیربنایی کشور

به گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، به مناسبت هفته منابع طبیعی، نخستین نشست محیط زیستی، به همت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) و با حضور مسئولان، اساتید دانشگاها، پژوهشگران و فعالین این عرصه، روز چهارشنبه 13 اسفند برگزار خواهد شد.

در این نشست که با هدف بررسی و تبیین جایگاه محیط زیست در پروژه‌های عمرانی و زیربنایی کشور برگزار می‌شود صاحبنظران به ایراد سخنرانی و ارائه نظر خواهند پرداخت.

بنا بر این گزارش، شرکت‌های دانش‌بنیان نیز با حضور در نمایشگاه تخصصی حاشیه این نشست، آخرین دستاوردهای خود را به نمایش خواهند گذاشت.

بر خی از مهمترین سرفصل‌های این نشست عبارتند از جایگاه و رویکردهای قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) در حفاظت از محیط زیست، تحلیل مشکلات و بررسی ساختار حکمرانی در حوزه محیط زیست، فرصت‌ها و تهدیدهای انتقال آب بین‌حوزه‌ای و اهمیت ارزیابی راهبردی پروژه (SEA)، نقش سیستم مدیریت HSE در بهبود و ارتقای وضعیت محیط زیست در پروژه‌های عمرانی و رویکرد و جایگاه قوه مقننه در حمایت و حفاظت از محیط زیست می‌باشد.


نام:
ایمیل:
* نظر: