اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۳۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۹ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - 28 February 2021
با حضور وزیر نیرو و در چهل و سومین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران؛
۳۵ طرح سازوکاری صنعت آب و برق با حضور ویدئوکنفرانسی وزیر نیرو و در قالب چهل و سومین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران رونمایی شد.
رونمایی از  ۳۵ طرح سازوکاری صنعت آب و برق

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی عصرپرس، این پروژه‌ها در بخش‌های "اصلاح مصرف منابع"، "استفاده بهره‌ور از دارایی‌ها"، "ارتقای مدیریت منابع انسانی"، "تجهیز منابع مالی جدید"،  "اصلاح فرآیندهای کاری در راستای شفاف‌سازی، قانونمند کردن، تسهیل و تسریع امور، رفع گلوگاه‌های احتمالی بروز فساد" و "انسجام و هماهنگی بیش از پیش در سطوح مختلف استانی، منطقه‌ای و ملی" است.

ارائه خدمات به مردم به صورت غیرحضوری، ایجاد و توسعه طرح هما( سامانه هوشمندسازی مراکز اتفاقات و فوریت های برق)، طرح چاوش(ارتقای رضایتمندی مشترکان از طریق بهبود ولتاژ تحویلی و  راه اندازی مرکز ملی پایش کنتورهای هوشمند کشور از جمله طرح هایی است که  به بهره برداری رسید.

همچنین راه اندازی طرح سنم( سامانه نظارت مکانیزه در طرح های توسعه اینمرکز زدایی و افزایش اختیارات شرکت های استانی و تعویض کابل های فرسوده شبکه توزیع با کابل خودنگهدار از دیگر طرح هایی  است که همزمان با سایر طرح های سازوکاری وزارت نیرو به بهره برداری  رسید.

به گزارش عصرپرس، در قالب پویش هر هفته#الف_ب_ایران مقرر است از ۲۵۰ پروژه مهم صنعت آب و برق در سراسر کشور با سرمایه گذاری ۵۰ هزار میلیارد تومان بهره‌برداری شود.

 
 




خبرنگار: پویا مرادی


نام:
ایمیل:
* نظر: