اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۲۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۲ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - 27 February 2021
رییس ستاد انتخابات:
رییس ستاد انتخابات کشور با بیان این که تعرفه‌های انتخاباتی با امنیت بسیار بالا تهیه شده است، تاکید کرد: هیچ نوع جعلی در تعرفه‌های انتخاباتی ممکن نیست.
تعرفه‌های انتخاباتی با امنیت بسیار بالا تهیه شده استبه گزارش سرويس سياسي عصرپرس، جمال عرف در حاشیه بازدید از چاپ تعرفه‌های انتخاباتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آن چیزی که برای ما مهم بود این بود که تعرفه‌ها با امنیت بسیار بالا تهیه شود و مردم مطمئن باشند هیچ نوع جعلی صورت نخواهد گرفت.

عرف خاطر نشان کرد: از همه مولفه‌های امنیت‌ساز در تعرفه‌ها استفاده شده است هم از حیث رنگ‌ها و هم از حیث فاکتورهای امنیتی در خود تعرفه این کارها به خوبی انجام شده است.

وی تاکید کرد: احتمالا تا پایان اسفند ماه چاپ تعرفه‌ها تمام خواهد شد و از ابتدای سال آینده با هماهنگی ناظرین اعم از شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی تعرفه‌ها را به استان‌ها را منتقل خواهیم کرد و در اختیار حوزه‌ها و بعد از آن در اختیار شعب قرار خواهد گرفت.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در سه حوزه انتخاباتی و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در یک هزار و ۳۷۲ شهر و چهل هزار و ۶۲۰ روستا و تیره عشایری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: