اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۲۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۸ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - 26 February 2021
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون یک میلیون و ۶۱۵ هزار و ۱۸۴ در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۶۹ نفر از بیماران مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در ایران به ۵۹ هزار و ۸۹۹ نفر رسیده است.
کرونا جان ۶۹ نفر دیگر را در ایران گرفتبه گزارش عصرپرس، سیما سادات لاری روز جمعه با اعلام آخرین آمار مبتلایان و جانباختگان کرونا در ایران افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (۸ اسفند ۱۳۹۹) بر اساس معیارهای قطعی تشخیص ۸ هزار و ۱۰۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و ۵۹۲ نفر نیز بستری شدند، با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و  ۶۱۵ هزار و ۱۸۴ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه تاکنون یک میلیون و  ۳۷۹ هزار و  ۹۲۲ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۳ هزار و  ۷۲۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری گفت: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۳۷۹ هزار و ۹۲۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین متاسفانه ۳۷۲۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته وی تا کنون ۱۰ میلیون و ۷۳۴ هزار و ۳۷۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده و در حال حاضر ۱۱ شهرستان قرمز، ۳۱ شهرستان نارنجی، ۲۵۲ شهرستان زرد و ۱۵۴ شهرستان آبی هستند که شهرهای آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند.
نام:
ایمیل:
* نظر: