اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۰ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - 31 January 2017
رییس دیوان محاسبات
رییس دیوان محاسبات کشور از بازگشت 23 میلیارد و 300 میلیون تومان به خزانه خبر داد و گفت: کل حقوق‌های نجومی به خزانه عودت داده شد.

کل حقوق‌های نجومی به خزانه عودت داده شد

سرویس اقتصادی عصرپرس: عادل آذر رئیس دیوان محاسبات می گوید، 397 نفر که 23 میلیارد و 300 میلیون تومان حقوق غیرمتعارف به آنها پرداخته شده بود تمام مبلغ  23 میلیارد را به خزانه بازگرداندند.

به گزارش عصرپرس از خانه ملت، رییس دیوان محاسبات کشور تصریح کرد: دیوان محاسبات بین دریافت‌کننده حقوق‌های غیرمتعارف و مدیری که حقوق نجومی پرداخت کرده تفکیک قائل شده است و در واقع تصمیم‌گیرنده برای پرداخت حقوق غیرمتعارف تخلف کرده است.

بر اساس این گزارش ، رییس جمهوری اسلامی ایران تیرماه سال جاری با صدور بیانیه ای خطاب به مردم بر بازکردن گره کور، کهنه و به جای مانده از سالیان دور که با استفاده از گریزگاه های قانونی در ساختار اداری کشور ایجاد شده، تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در این بیانیه اعلام کرد: تمام دستگاه ها موظفند حقوق و مزایای دریافتی مقام های کشوری و لشکری را به صورت حداقل و حداکثر دستمزد و پرداختی ماهانه در تارنمای وزارتخانه یا سازمان ها و همچنین در تارنمای سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برای آگاهی عموم درج کنند.

 


کل حقوق‌های نجومی به خزانه عودت داده شد

نام:
ایمیل:
* نظر: