اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۲۲۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۷ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - 23 February 2021
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از اجرای همزمان 2 طرح اقتدار و صاعقه و دستگیری 850 سارق و قاپ زن و زورگیر خبر داد.
پاک سازی 121 محله و منطقه و دستگیری 219 نفرازاراذل و اوباشبه گزارش عصرپرس به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سردار "حسین رحیمی" با اشاره به اجرای همزمان  2 طرح صاعقه و اقتدار، اظهار داشت: در اجرای ششمین مرحله طرح صاعقه پلیس پیشگیری 365 سارق و 98 قاپ زن و زورگیر دستگیر شدند.

وی با اشاره به دستگیری 127 نفر در رابطه با حمل سلاح سرد و جمع آوری 1400 قبضه سلاح سرد نا متعارف از قبیل قمه، شمشیر و ... افزود: در این طرح 41 نفر از اراذل و اوباش سطح دار که تحت تعقیب بودند نیز دستگیر شدند.

سردار رحیمی با اشاره به کشف 62 دستگاه خودروی مسروقه، گفت: در اجرای این طرح 47 باب منزل که دارای 147 اتاقک و پاتوق مجرمان بودند نیز پلمب شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به کشف 259 فقره پرونده سرقتی، عنوان داشت: در این طرح 548 معتاد متجاهر نیز جمع آوری شدند.

وی در ادامه در توضیح کشفیات مرحله هشتم طرح اقتدار پلیس امنیت عمومی فاتب، بیان داشت: در این مرحله از طرح اقتدار 129 پرونده در خصوص شرارت، درگیری، عربده کشی، قدرت نمایی، ضرب و جرح و ...  تشکیل و احکام آن پیگیری شد.

سردار رحیمی با اشاره به پاک سازی 121 محله و منطقه از جمله قهوه خانه، سفره خانه، باشگاه های بدنسازی، پارک و... در تهران بزرگ در اجرای این طرح، عنوان داشت: در اجرای این طرح 219 نفر از اراذل و اوباش و توزیع کنندگان مواد مخدر و گردانندگان مراکز قمار و فساد دستگیر شدند.

این مقام ارشدانتظامی با اشاره به کشف 31 قبضه انواع سلاح گرم و شبه سلاح، بیان داشت: در این مرحله از طرح اقتدار یک میلیون و 237 هزار و 863 عدد انواع مواد محترقه نیزکشف شد.

وی با اشاره به بازدید انجام گرفته از 298 واحد صنفی، عنوان داشت: 71 مورد واحد صنفی متخلف از قبیل سفره خانه، قهوه خانه و باشگاه های بدنسازی که پاتوق یا محل تردد اراذل و اوباش بودند پلمب شدند.

سرار رحیمی با اشاره به رصد 87 تارنما و شناسایی 20 مورد صفحات مجرمانه، گفت: در این رابطه ضمن مسدود کردن 4 صفحه مجازی 4 نفر از گردانندگان و ادمین های کانال های اراذل و اوباش در بستر فضای مجازی احضار و توجیه شدند.

این مقام ارشد انتظامی در واکنش به اجاره پشت بام ها، این امر را تکذیب کرد و افزود: محدودیت تردد شبانه از ساعت 21 تا 3 صبح پابرجاست و به کسبه توصیه می کنم که تا ساعت 8 شب واحد صنفی خود را ببندند.
نام:
ایمیل:
* نظر: