اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۲۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۶ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - 31 January 2017
با حضوررئیس جمهور
رئیس جمهور در آیین افتتاح بزرگترین مجتمع فرآوری غلات خاورمیانه گفت: دولت در سال اقتصاد مقاومتی با همه توان وارد عمل شده است.

 بزرگترین مجتمع فرآوری غلات خاورمیانه افتتاح شد

سرویس اقتصادی عصرپرس: حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در سفری به استان البرز و افتتاح بزرگترین مجتمع فرآوری غلات کشوری در شهرستان ساوجبلاغ، گفت: با بهره برداری از پالایشگاه غلات زر 6هزار و 500 اشتغال پایدار ایجاد شد.

به گزارش عصرپرس از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، روحانی با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر به ملت ایران، خاطرنشان کرد: مردم در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، به ندای رهبر معظم انقلاب پاسخ مثبت داده و دولت با همه توان وارد عمل شده است.

روحانی اظهار داشت: در دهه فجر امسال صدها و هزارها طرح در سراسر کشور افتتاح شده و به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس جمهور افتتاح پالایشگاه غلات زر را حائز اهمیت برشمرد و گفت: این پالایشگاه تأسیساتی دانش بنیان و جزو اولین‌ها است که در آن ذرت تبدیل به قند مایع می‌شود که محصول آن در داخل و خارج مصرف‌کننده داشته و امروز کشورهای زیادی متقاضی خرید این محصول هستند.

وی اظهار داشت: ارزش محصول این پالایشگاه به اندازه قند و شکر با قیمتی پایین‌تر و حدود 40 درصد ارزان‌تر است و به همین دلیل بهره‌برداری از این پالایشگاه اقدامی اقتصادی، تولیدی و دانش‌بنیان است که در مجموع 6 هزار و 500 اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

روحانی تأکید کرد: تأسیسات و بنیان‌های دانش بنیان که می‌تواند برای جوانان تحصیلکرده اشتغال ایجاد کند، برای دولت بسیار حائز اهمیت است.

رییس‌ جمهور با اشاره به اینکه پالایشگاه غلات زر توسط بخش خصوصی و با استفاده از تسهیلات به بهره‌برداری رسیده است، گفت: اگر به بخش خصوصی میدان داده شود، شاهد یک حرکت خوب در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در کشور خواهیم بود.



بزرگترین مجتمع فرآوری غلات خاورمیانه افتتاح شد

نام:
ایمیل:
* نظر: