اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۲۷۷۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۸ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - 15 February 2021
پژوهشگر علوم اجتماعی و فعال فرهنگی با اشاره به وضعیت مردم و شرایط اقتصادی خطاب به مسئولین و مدیران نظام جمهوری اسلامی ایران متذکرشد و گفت: با برنامه ریزی و مدیریت صحیح تلاش کنید تا مردم در شب عید علاوه بر بحران کرونا با مشکلات اقتصادی روبه رو نشوند.
مسئولین، مدیران و دلسوزان نظام آماده خدمت به ولی‌نعمتان باشیدبه گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی عصرپرس، سعید الفتی پژوهشگر علوم اجتماعی با تاکید بر اینکه در ایام منتهی به پایان سال از  مسئولین و مدیران درخواست هر گونه هماهنگی و تدبیری برای رفع مایحتاج مردم در شب عید را دارم ، گفت: با هماهنگی بین سازمانها و دستگاههای اجرایی برای رفع مایحتاج مردم در شب عید تمام تلاش خود را انجام دهید.

وی ادامه داد: نگذارید در روزهای پایانی سال مصاحبه و اطلاعیه دهید که چون فلان دستگاه به وظیفه اش عمل نکرد و هماهنگ نبود، مشکل پیش آمد.

الفتی با اشاره به اینکه آیا برای یک نظام مقتدر اسلامی شرم نیست که بااین همه  سرمایه و ذخیره خدادادی نتوانند یک تخم مرغ و مرغ را  مدیریت کنند! آقایان مسئولین، میدانید گوشت امروز کیلویی چند است؟

این فعال اجتماعی گفت: شما که خط فقر در کشور را 21 میلیون تومان میدانید، چند درصد مردم و کارمندان این کشور درآمد بالای 21 میلیون تومان دارند. به فریاد این مردم که به گفته آن پیر سفرکرده ولی‌نعمتان شما هستند، برسید. به جای مصاحبه و تقصیر بر گردن همدیگر انداختن، الآن هماهنگی‌ها را انجام دهید و مایحتاج عمومی مردم را پیش‌بینی درست کنید تا در پایان سال باوجود مشکلات اقتصادی ناشی از ویروس کرونا در میان مردم، بحران گرانی مضاعف بر گردن این مردم بار اضافی نکند.

الفتی با تاکید براینکه مسئولین و مدیران محترم، پست و مقام و منصب شما حاصل خون شهدایی است که پدر، مادر و فرزند همین مردم شریف هستند، اظهار داشت: شما را به خون شهدا قسم میدهیم برای خدمت و آرامش مردم تلاش کنید. 

این پژوهشگر علوم اجتماعی و فعال فرهنگی با بیان اینکه امروز جهاد شما در وزارت صمت، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت اقتصاد و دارایی، سازمان برنامه و بودجه  و سایر دستگاههای... مسئول خدمت به این ولی‌نعمتان و مردم شریف ایران هستید، تصریح کرد: این مردم که پشتوانه محکم انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند را دریابید.

خبرنگار: پویا مرادی

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
علی اصغر حقیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
0
0
به نام خدا،جانا سخن ار زبان ما می‌گویی.امیدوارم گوش شنوایی برای شنیدن این سخنان که حرف مردم این مرزو بوم است وجود داشته باشد.
فرزند ایران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
0
0
سلام
خداخیرتون بده بالاخره یکی پیدا شد از وضعیت کارگران و مردم قشر ضعیف جامعه که برای حفظ کشور و خوب شدن وضعیت اقتصادی، انقلاب کردند و سال ها جنگیدند و شهید دادند دفاع کرد
به خدا دیگه بریدیم، منی که ۳ تا بچه دارم با دستمزد کارگری که یه روز هست و ده روز نیست چطور باید زندگی رو بگذرونم کم نیستند آدم هایی مثل من
خدا کنه که مسئولین یه کمی هم به فکر ما باشند
نام:
ایمیل:
* نظر: