اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۲۲۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۷ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - 12 February 2021
فرمانده نیروی زمینی سپاه؛
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از پایان مرحله نهایی رزمایش پیامبر اعظم ۱۶ با اجرای موفق رزم گسترده شبانه یگان‌های مختلف نیروی زمینی سپاه خبر داد.
رزمایش پیامبر اعظم با اجرای موفق رزم گسترده شبانه پایان یافتبه گزارش عصرپرس از پایگاه اطلاع رسانی سپاه، سردار سرتیپ پاسدار «محمد پاکپور» با اعلام پایان رزمایش پیامبر اعظم ۱۶، رزم شبانه را از پیچیده ترین عملیات‌ها توصیف کرد و افزود: در گذشته رزمایش شبانه به صورت تک رسته‌ای و به صورت محدود برگزار می‌شد؛ اما در رزمایش پیامبر اعظم ۱۶ نیروی زمینی سپاه برای نخستین بار شاهد اجرای رزم شبانه با حجم گسترده آتش و عملیات ترکیبی رسته‌ها بود.

فرمانده نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: در این رزمایش تمامی واحدها و یگان‌های شرکت کننده به تجهیزات رزم در شب تجهیز شده بودند و به خوبی توانستند اهداف رزمایش را محقق کنند.

سردار پاکپور از اجرای دقیق و موفق آتش بالگردهای تهاجمی هوانیروز سپاه در مرحله نهایی رزمایش پیامبر اعظم ۱۶ خبر داد و گفت: تجهیز ادوات رزمی به تجهیزات رزم شبانه به همت تلاشگران جهاد خودکفایی نزسا و صنعت دفاعی کشور صورت گرفت و یگان‌های رزمی این نیرو با بهره گیری از این تجهیزات توانستند به بهترین شکل به اجرای ماموریت مطابق با سناریوی رزمایش بپردازند.


نام:
ایمیل:
* نظر: