اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۲۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۲ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - 10 February 2021
بیانیه جمعیت ایثارگران به مناسبت ۲۲ بهمن؛
در باور جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی پشت سرگذاردن ۴٢ فجر پیروزی ، متحیر کردن سلطه گران شرق و غرب ، پای فشردن بر نظام انقلابی ، رقم زدن جبهه مقاومت در مقابل اجماع شیطانی عبری ، غربی ، عربی ، مکتب امام را طراز انقلابی گری و الگوی جهادی برای پیروان اسلام ناب قرار داد .
مکتب امام طراز انقلابی گری و الگوی جهادی برای پیروان اسلام ناب استبه گزارش عصرپرس، در ابتدای این بیانیه آمده است: نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول این چهاردهه در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، صنعتی، پزشکی و ... پیشرفت‌های چشمگیری داشته است که با توجه به فشارهای که در طول انقلاب بر ملت و نظام ایران از سوی نظام سلطه وارد شده است؛ به افسانه‌ها می‌ماند.

در برخی عرصه‌های علمی امروزه ایران اسلامی جزء چند کشور معدود دنیاست که در آن عرصه‌ها وارد شده است؛ در صورتی که در رژیم منحوس پهلوی، کشوری عقب‌مانده در تمامی ابعاد بود که رژیم شاه فقط به منافع شخصی خویش و نوکری اجانب می‌اندیشید. از جمله نقاط مثبت شگرف نظام جمهوری اسلامی، بعد مردم‌سالاری دینی نظام جمهوری اسلامی است. در رژیم طاغوت مردم کوچکترین حقی در سرنوشت خویش نداشتند و تمامی مسئولین لشکری و کشوری دست‌نشانده شاه مخلوع و منحوس پهلوی بودند. در صورتی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم نقش اساسی در پیشبرد مسائل و اهداف نظام دارند و تقریباً تمامی مسئولین نظام بی‌واسطه یا باواسطه منتخب همین مردم هستند. برگزاری نزدیک به 40 انتخابات در طول این 42 سالی که از عمر مبارک نظام می‌گذرد؛ گویای بعد مردم‌سالاری نظام جمهوری اسلامی می‌باشد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: اینک نیز در آستانه سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم که در خرداد ماه سال آینده یعنی کمتر از ۴ ماه دیگر برگزار خواهد شد؛ و إن شاءالله به حول و قوه الهی مردم بار دیگر با حضور پرشور خویش پای صندوق‌های رأی مشت محکمی را به دهان استکبار جهانی و ایادی داخلی آنها خواهند زد و با انتخاب فردی مومن، شایسته و دارای صلاحیت جهت مسئولیت خطیر ریاست جمهوری، انقلابی و جوان زمینه را جهت پیشبرد هر چه بیشتر اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و نیل به قله‌های سعادت و پیشرفت و امکان، هموار خواهند ساخت.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: از طرف دیگر مردم عزیز ما بویژه در این سالها بویژه در بعد اقتصاد و معیشت دچار مصائب و مشکلاتی شده‌اند. چه خوب است که مسئولین محترم کشور در راستای حل مشکلات مردم بویژه در بعد اقتصاد، بیش از پیش کوشیده و با تکیه به توان داخل و توان همین مردم عزیز، و با دل نبستن به اجانب و بیگانگان در برطرف کردن این مسائل و مشکلات سعی وافر نمایند. 

اصولاً اگر انسان به تاریخ معاصر نظری بیفکند حتی با نگاهی اجمالی درمی‌یابد که استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکای جنایتکار یا به تعبیر حضرت امام(ره) شیطان بزرگ، همواره درصدد ضربه زدن به این مردم و اسلام عزیز بوده است و به هیچ چیزی جز از بین رفتن نظام مقدس اسلامی رضایت نمی‌دهد. هر بار نیز با بهانه‌ای، یکبار بهانه تولید بمب هسته‌ای هست؛ یکبار بهانه حمایت از گروهای جهادی و مقاومت در منطقه و سراسر دنیا هست؛ یکبار بهانه توان موشکی ایران اسلامی است و هر بار این شیطان مجسم، با بهانه‌ای می‌خواهد که در راه رسیدن نظام اسلامی به اهداف و آرمان‌های خویش مانع‌تراشی کند؛ که متأسفانه برخی در داخل خواسته یا ناخواسته در این راه به آمریکا کمک می‌کنند و در پازل او مشغول بازی هستند.

لکن إن شاءالله به حول و قوه الهی آمریکا در این راه هر چند بتواند سنگ‌اندازی کند؛ اما به هدف نهایی خود که نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی است؛ نخواهد رسید و این وعده خداوند است که دشمنان دین را نهایتاً نابود و دین خویش را جهانی و عزیز بدارد و پیروزی نهایتاً از آن حزب‌الله خواهد بود.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: بلیه منحوس کرونا نیز بلائی است که قریب به یکسال است کل جهان بشریت را درگیر خود ساخته است و ایران عزیز ما نیز از امر مستثنی نیست. در این یکسال فعالیت‌ها و سایر مسائل با برخی تغییرات و محدودیت‌ها همراه بوده است که البته چاره‌ای نیز از آن نبوده است. در اینجا لازم است ابتدا از کادر درمان اعم از پزشکان، پرستاران و ... بطور ویژه تشکر و قدردانی شود که در این حدود یکسال با جان و دل در خط مقدم نبرد با این بیماری منحوس مشغول فعالیت بوده‌اند و برخی از کادر درمان نیز در این راه به جان خود را از دست داده‌اند که إن شاءالله اجرشان با خداوند متعال باشد. 

نکته‌ی بعد آنکه قشر معتنابهی از مردم عزیز ما بدلیل همین کرونا کسب و کارشان با مشکلاتی روبرو شده است و برخی مشاغل که تقریباً در طول این یکسال به حالت تعطیل یا نیمه‌تعطیل درآمده بودند که لازم است همانگونه که تا کنون نیز بوده با کمک و همیاری هر چه بیشتر مردم عزیز در قالب مانورهای مواسات و طرح‌های کمک‌رسانی و ...، به این قشر نیز کمک شود.

در این بیانیه همچنین آمده است: مسأله‌ی بعدی در زمینه این بلیه منحوس بحث واکسن است. همانگونه که مردم عزیز ما نیز مطلع هستند؛ برخی نهادها و ارگان‌ها در کشور عزیزمان روی ساخت واکسن مشغول به کار و فعالیت هستند و برخی واکسن‌ها به مرحله آزمایش انسانی نیز رسیده‌اند و تا کنون عارضه یا آسیبی از این آزمایشات گزارش نشده است. که این نیز نشان از توان علمی دانشمندان جوان ایران اسلامی داد که با اعتماد به نفس و البته با توکل به خداوند متعال و عزمی راسخ مشغول تولید و تهیه واکسن هستند که بجز ایران، چند کشور معدود دیگر نیز در سراسر دنیا قدم به این راه گذاشته‌اند. 

باید تلاش این دانشمندان را قدر دانست و دست آنها را بوسید که با تولید واکسن، ایران را از واردات واکسن‌های خارجی بی‌نیاز کنند. در این میان کشور آمریکا نیز مشغول ساخت واکسن هست که به فرموده رهبری معظم انقلاب اسلامی واردات هرگونه واکسن از دو کشور آمریکا و انگلیس ممنوع است. دلیل این امر نیز به سابقه گذشته این دو کشور برمی‌گردد و بی‌اعتمادی‌ای که نسبت به این دو کشور وجود دارد؛ مخصوصاً در همچین امر خطیر و حساسی که با جان ملت عزیز ایران طرف است؛ طبعاً نمی‌توان به کشورهایی اعتماد نمود که سابقه سیاه و تاریکی را در مواجهه با ملت ایران داشته‌اند. 

کشوری که از دادن داروی برخی بیماری‌های خاص مانند ام اس بدلیل تحریم و آوردن فشار به نظام و ملت ایران، خودداری می‌کند حال آیا می‌توان پذیرفت که بدلیل نیات انسان‌دوستانه بخواهد واکسن کرونا به ایران بدهد؟ هر عقل سلیمی می‌پذیرد که نمی‌توان به این کشور در این راستا اعتماد نمود؛ بویژه آنکه ساختار واکسن ساخته‌شده توسط آمریکا نیز ساختار جدیدی است و احتمال خیلی از مسائل و خیلی تأثیرات جانبی روی بدن زنندگان واکسن ولو در آینده می‌رود.

 علاوه بر آن احتمال اینکه آمریکا تعمداً بخواهد از طریق واکسن و وارد کردن برخی مواد در این واکسن‌ها، تأثیرات بخصوصی را روی افراد و بدن افراد بگذارد؛ به هیچ وجه منتفی نیست. لذا انسان عاقل احتیاط می‌کند و به مثل آمریکای جنایتکار آنهم در همچین مسأله خطیر و حساسی اعتماد نمی‌کند. و در این میان بسیار جای تأسف است که برخی وادادگان داخلی و غرب‌زدگان بجای اعتماد به توان دانشمندان داخلی خودمان، مصرانه خواستار خرید واکسن از خارج از کشور بویژه از آمریکای جنایتکار هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر: