اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۲۲۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۶ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - 10 February 2021
آیین بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن و چهلمین و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی صبح امروز در سراسر کشور آغاز شد.
آغاز جشن ۴۲ سالگی انقلاب اسلامی در سراسر کشوربه گزارش عصرپرس، مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی درسراسر کشور امروز (چهارشنبه) در حالی سالروز یوم‌الله ۲۲ بهمن را پاس داشتند که با رعایت شیوه نامه‌های  بهداشتی و بدون گردهمایی و تجمع برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ، با حرکت خودرویی وموتوری درخیابان‌ها شهر و روستای کشور حماسه دیگر آفریدند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی، وسایل موتوری و خودرویی خود را به شعارهای انقلابی، تصاویر امام (ره) و رهبری و تصویر شهید حاج قاسم سلیمانی مزین کرده اند و جلوه ای ویژه به مراسم امسال داده‌اند.

حضور خانواده معظم شهدا به همراه تصاویر زیبایی از شهیدان، زینت‌بخش این مراسم است. همچنین حضور نمایندگان اقوام با لباس‌های محلی جلوه ای خاص به این مراسم بخشیده است.

نصرالله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی درباره این مراسم می‌گوید: تمام رسانه‌های خارجی مقیم با حدود ۲۰۰ خبرنگار و تصویربردار و بیش از ۶ هزار عوامل رسانه‌ای داخلی اعم از ۶۲۰۰ خبرنگار، عکاس و تصویربردار یوم الله ۲۲ بهمن در سراسر کشور را پوشش می‌دهند.

وی افزود: تمام شبکه‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی،  بیش از ۳۵۰ گروه خبری و تمام شبکه‌های برون مرزی و جام جم در تهران و تمام شبکه‌های استانی کشور در مسیرهای راهپیمایی، مراسم ۲۲ بهمن را به‌شکل مستقیم پوشش خبری تصویری می دهند.

سه فروند موشک بالستیک نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در میدان آزادی تهران به نمایش در آمد. موشک‌های بالستیک ذوالفقار بصیر، دزفول و قیام موشک‌هایی هستند که به نمایش گذاشته شده‌اند.

آغاز جشن ۴۲ سالگی انقلاب اسلامی در سراسر کشور


آغاز جشن ۴۲ سالگی انقلاب اسلامی در سراسر کشور

آغاز جشن ۴۲ سالگی انقلاب اسلامی در سراسر کشور
نام:
ایمیل:
* نظر: