اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۲۲۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۷ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - 09 February 2021
با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور در قالب هفته چهلم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران؛
4 پروژه تامین برق در استان‌های اردبیل و فارس با سرمایه‌گذاری 3 هزار و 524.5 میلیارد تومان با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور و وزیر نیرو در قالب چهلمین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران، همزمان با دهمین روز از چهل و دومین دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاح شد.
بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان استان اردبیل افتتاح شدبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس، بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان" با ظرفیت 160 مگاوات در استان اردبیل و سرمایه‌گذاری سه هزار و 500 میلیارد تومان برای افزایش تولید و پاسخگویی به رشد فزاینده بار در مرکز کشور، بالابردن راندمان نیروگاه، صرفه‌جویی در مصرف سوخت و کاهش آلایندگی محیط زیست با ارائه گزارش "همایون حایری" معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی افتتاح شد.

بر این اساس، در استان فارس نیز یک نیروگاه خورشیدی 6.0 مگاواتی داراب _لایزنگان با مساحت 12 هزار متر مربع، 1818 عدد تعداد پنل و تعداد 11 عدد اینورتر با اعتبار 5 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

همچنین پروژه‌ "نيروگاه خورشيدي یک مگاواتي شهرک صنعتي سروستان" با مساحت 19 هزار مترمربع زمین خریداری شده از شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، تعداد 846 عدد پنل 335 ترینا سولار، تعداد 667 عدد پنل 325 تابان، تعداد 6 عدد اینورتر 80 کیلووات با اعتبار 7.5 میلیارد تومان افتتاح شد.

این گزارش می‌افزاید، پروژه "نصب و راه‌اندازی و مدیریت شبکه فیبر نوری" با خرید و نصب فیبرنوری و سیستم مدیریت شبکه و با هدف تامین برق و بهبود کیفیت توان و کاهش تلفات، تعدیل بار ترانسفورماتورهای موجود پست، تقویت شبکه فوق توزیع، تعدیل بار پست‌های مجاور و بهبود پایداری شبکه 63 کیلوولت افتتاح شد.





نام:
ایمیل:
* نظر: