اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۲۲۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۲ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - 08 February 2021
وزیر دفاع :
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: پیش از انقلاب ۳۰ محصول دفاعی در کشور تولید می شد که وابسته به خارج بود و قابلیت ارتقا و بهینه سازی نداشت اما امروز به برکت انقلاب و با تلاش دانشمندان داخلی این رقم به ۸۰۰ محصول افزایش یافته است.
۸۰۰ محصول دفاعی به برکت انقلاب اسلامی در کشور تولید می شودبه گزارش سرویس سیاسی عصرپرس، سرتیپ امیر حاتمی روز دوشنبه در نشست شورای اداری استان قزوین افزود: امروز به استقلال دفاعی و بازدارندگی نظامی دست یافته ایم که پایه دستیابی به استقلال اقتصادی است.

وی اظهار داشت: دکترین دفاعی جمهوری اسلامی بازدارندگی دفاعی فعال است و هرجا تهدیدی علیه کشور شکل بگیرد نیروهای مسلح آنرا در نطفه خفه خواهند کرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امنیت منطقه نه توسط آنهایی که از آن سوی دنیا آمده اند بلکه باید توسط کشورهای منطقه تامین شود.

سرتیپ حاتمی گفت: به ما می گویند چرا تسلیحات می سازید، به آنها می گوییم سرنوشت کسانی که توان دفاعی نداشتند چه شد و با آنها چه کردید؟

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: دشمن می خواهد ما سلاح و توان دفاعی نداشته باشیم تا هر وقت خواست جمهوری اسلامی را تهدید کرده و تهدیداتش را عملی کند که این اتفاق رقم نخواهد خورد و ما همواره در پی تقویت بنیه دفاعی کشور خواهیم بود و این موضوع به کسی ارتباط ندارد.

وزیر دفاع گفت: امنیت مانند اکسیژن است و آنرا با همه وجود برای میهن اسلامی خود تامین کرده و می کنیم.

وی در ادامه با گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی با سایر انقلاب ها در دنیا متفاوت بود و شعار بنیادین نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی گواهی بر این موضوع بود که البته هزینه هایی را نیز برای ما در پی داشت که از جمله آنها تحمیل جنگ هشت ساله از سوی دشمنان بود.

سرتیپ حاتمی گفت: مردم در مبارزات علیه رژیم ستم شاهی شعارهای پرمغزی از جمله " استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی" سرمی دادند که امروز به برکت انقلاب به آنها دست یافته ایم.

وی ادامه داد: مردم پیش از انقلاب اسلامی از اینکه استقلال نداشتند ناراحتند بودند و رژیم وابسته به استکبار پهلوی عزت و استقلال آنها را از میان برده بود.

 
 

نام:
ایمیل:
* نظر: