اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۲۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۴ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - 29 January 2017
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران اعلام کرد: شهدای آتش نشان روز دوشنبه 11 بهمن ماه از مصلی بزرگ تهران با حضور شهروندان تشییع می شوند.


صبح دوشنبه، مراسم وداع با شهدای آتش‌نشان

سرویس اجتماعی عصرپرس: مجتبی عبدالهی افزود: مراسم تشییع 16 شهید آتش نشان از ساعت 8:30 صبح روز دوشنبه از مصلی بزرگ امام خمینی(ره) تهران پس از قرائت نماز و قرآن بر پیکر شهدا به سمت بهشت زهرا(س) برگزار می شود.

مجتبی عبدالهی در مصاحبه تلویزیونی خبر ساعت 20:30 شبکه سیما، با تأکید بر اینکه سازمان پزشکی قانونی اعلام کرده است که تا یکشنبه احراز هویت پیکرهای آتش نشان حادثه پلاسکو به پایان می رسد، تصریح کرد: بعدازظهر یکشنبه پیکر شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو از سوی پزشکی قانونی به شهرداری تهران تحویل داده خواهد شد.

رئیس ستاد تشییع شهداى آتش‌نشان در حادثه پلاسكو ضمن عرض تسلیت خدمت مقام معظم رهبری و امت مسلمان و خانواده شهدای آتش نشان و شهرداری تهران، ادامه داد: این شهدا در قطعات شهدای بهشت زهرا(س) به خاک سپرده می شوند.

مجتبی عبدالهی همچنین اعلام کرد که چهارشنبه 13 بهمن ماه نیز از ساعت 14 لغایت 16 بعدازظهر در مدرسه عالی شهید مطهری مراسم بزرگداشت شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو به منظور تکریم دوباره خانواده های شهدا برگزار می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران ضمن دعوت از همه شهروندان نوع دوست که در روزهای پس از وقوع حادثه پلاسکو با حمایت های عاطفی شان دل آتش نشانان را گرم کرده است، اضافه کرد: شهرداری تهران به منظور ارائه خدمات به شهروندانی که قصد حضور در مراسم تشییع شهدای آتش نشان را دارند، در صبح مراسم تشییع، اتوبوس هایی را در میادین اصلی شهر به صورت رایگان مستقر کرده، همچنین از ابتدای صبح خطوط 1 و 3 متروی تهران نیز آمادگی انتقال شهروندان به مصلی بزرگ امام خمینی(ره) به صورت رایگان را دارد تا این مراسم هرچه باشکوه تر برگزار شود.

وی در ادامه افزود: از 30 میدان پایتخت اتوبوس ها آماده خدمات رسانی به شرکت کنندگان در این مراسم هستند.

عبدالهی با بیان اینکه تمامی درب های مصلی از صبح زود باز هستند، تصریح کرد: نماز میت به امامت آیت الله امامی کاشانی برگزار می شود. سپس پیکر شهدا از مصلی بزرگ تهران و در ادامه در خیابان مفتح شمالی تا خیابان شهید مطهری تشییع شده و از آنجا به بهشت زهرا(س) انتقال داده می شود.


صبح دوشنبه، مراسم وداع با شهدای آتش‌نشان


نام:
ایمیل:
* نظر: