اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۲۲۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۳ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - 03 February 2021
واعظی در حاشیه جلسه هیات دولت:
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: کمیسیون تلفیق شاکله لایحه بودجه ۱۴۰۰ را به هم زده بود و برخلاف ادعاهایی که داشتند برخی از تصمیماتشان رانت ایجاد می‌کرد.
کمیسیون تلفیق شاکله بودجه را به هم زده بودبه گزارش عصرپرس ازپایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود واعظی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران با تاکید براینکه بارها خواهش کردیم تا زمان تصمیم نهایی بر روی بودجه کار روانی و تبلیغاتی انجام نشود، افزود: به این مهم توجه نشد و نظر دولت بر این بود که ارز 4200 تومانی برای کالاهای اساسی برای جلوگیری از شوک قیمتی تا زمان مناسب شدن فضای داخلی و بین المللی ادامه یابد.

رئیس دفتر رئیس جمهور خاطرنشان کرد: با تصمیم کمیسیون تلفیق برای حذف این ارز برای همه کالاهای اساسی، طبیعی است کالاهای موجود در انبارهای بخش خصوصی گران تر و در نهایت منجر به احتکار و یا هجوم مردم به فروشگاه ها می شود که به همه این تذکرات توجه نشد.

وی با قدردانی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای رد مصوبه کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در زمینه بودجه سال 1400 افزود: کمیسیون تلفیق شاکله بودجه را به هم زده بود و برخلاف ادعاهایی که نباید بودجه رانتی شود، واردات ماشین لوکس در مناطق آزاد باز کردند.
نام:
ایمیل:
* نظر: