اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۲۲۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۸ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - 03 February 2021
معاون اول رییس جمهور:
معاون اول رییس جمهور با اشاره ارسال نامه‌ای به مقام معظم رهبری درخصوص مسایل مرتبط با بودجه سال ۱۴۰۰ کشور، گفت: اگر مجلس شورای اسلامی پس از ارسال آن نامه از سوی دفتر مقام معظم رهبری به رییس مجلس و تاکید بر توجه به مسایل، جلسه‌ای با مسئولان دولت برگزار می‌کردند، موارد اختلافی حل و فصل می‌شد.
درباره برخی مسایل مرتبط با بودجه به رهبر معظم انقلاب نامه نوشتمبه گزارش عصرپرس از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول ریاست جمهوری، جهانگیری ظهر امروز(چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیات دولت و در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره رد کلیات لایحه بودجه سال آینده کشور، اظهار داشت: بررسی کلیات بودجه یکی از مهمترین کارهای مجلس شورای اسلامی است که هر سال انجام می شود. وقتی لایحه ارسالی دولت از سوی نمایندگان رد می شود، معنایش این است که بحث بودجه به خوبی مدیریت نشده است.

وی گفت: در تاریخ 6 بهمن نامه ای خدمت مقام معظم رهبری نوشتم و برخی از مسایل بودجه را به ایشان توضیح دادم. این نامه ساعت 10:30دقیقه صبح ارسال شد و کمتر از دو ساعت و نیم بعد از دفتر مقام معظم رهبری تماس گرفتند که آقا پاسخ نامه را داده اند، بیایید و دریافت کنید.

معاون اول رییس جمهور با قدردانی از رهبر معظم انقلاب در توجه به مسایل روز کشور و پاسخگویی سریع به نامه ارسال شده،‌گفت: پاسخ خطاب به آقای قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی بود، با این تاکید که به مسایل مطرح شده در نامه توجه شود.

جهانگیری ادامه داد: اگر مجلس شورای اسلامی بعد از این دستور با مسئولان دولتی جلسه ای گذاشته بودند، به نظر من مسایل حل و فصل می شد و کار به اینجا نمی رسید.

جهانگیری در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره سیاست رییس جمهور جدید آمریکا درخصوص برجام و امکان پایبندی به این قرارداد،‌ گفت: رییس جمهور آمریکا در مواضع و مناظره های انتخاباتی خود علیه سیاست های ترامپ و سیستم قبلی در خصوص برجام سخن گفته است و لابد باید به مواضعی که به مردم کشورش گفته است، پایبند باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر: