اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۲۲۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۴ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - 30 January 2021
فردا با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهوری انجام می‌شود؛
فردا همزمان با اولین روز دهه فجر 13 پروژه بزرگ صنعت آب و برق با اعتبار چهار هزار و 776 میلیارد تومان در دو استان خراسان شمالی و کردستان با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور و وزیر نیرو در قالب هفته سی و نهم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران افتتاح می‌شود.
13 پروژه بزرگ صنعت آب و برق با اعتبار 4776 میلیارد تومان فردا افتتاح می‌شودبه‌گزارش عصرپرس از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، از 13 پروژه آماده افتتاح این هفته پویش، یک پروژه برقی در استان خراسان شمالی و 12 پروژه صنعت آب و برق در استان کردستان به بهره‌برداری می‌رسد.

بر این اساس، فردا یکشنبه "واحد شماره 3 بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان" در استان خراسان شمالی با اعتبار چهار هزار و 100 میلیارد تومان برای توسعه اقتصادي منطقه، تامین برق پایدار و افزایش ظرفیت شبکه سراسري برق افتتاح می‌شود.

در استان کردستان اما با سرمایه‌گذاری 676 میلیارد تومان 7 پروژه برقی شامل یک نیروگاه مقیاس کوچک، 4 پروژه تامین برق و دو پروژه احداث خطوط برای تامین برق مشترکان، افزایش رضایت‌مندی مشترکان، کاهش تلفات و خاموشی‌ها افتتاح خواهد شد.

این گزارش می‌افزاید، در این استان 5 پروژه صنعت آب شامل سد رَمِشت، دو پروژه شبکه‌‎های آبیاری و زهکشی و دو پروژه تصفیه‌خانه آب و فاضلاب نیز در شهرهای سقز و کامیاران به بهره‌برداری می‌رسد.
نام:
ایمیل:
* نظر: