اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۲۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۶ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - 26 January 2021
درپویش #هرهفته_الف_ب_ایران صورت گرفت:
پویش #هرهفته_الف_ب_ایران امروز (سه‌شنبه) با ۲۳ پروژه به ارزش ۶ هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال در چهار استان وارد سی و هشتمین هفته خود شد.

بهره برداری از۲۳ پروژه بزرگ صنعت آب و برق کشوربه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس، پروژه‌های این هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران، هم برقی است و هم‌ آبی؛ ۲۰ پروژه در صنعت برق و سه پروژه در صنعت آب چهار استان کشور.

در استان زنجان دو پروژه برق‌رسانی، دو طرح بهینه‌سازی شبکه، دو پروژه ساخت خطوط و چهار پروژه تامین برق و در مجموع ۱۰ پروژه برای تامین بار متقاضیان جدید، تامین برق مشترکان شهرک‌های صنعتی، افزایش رضایت‌مندی مشترکان و کاهش خاموشی‌ها به بهره‌برداری رسید.

در استان قم نیز با حضور ویدئوکنفرانسی وزیر نیرو، یک پروژه فاضلاب مسکن مهر، هفت پروژه تامین برق، ساخت یک نیروگاه برق‌آبی و یک نیروگاه خورشیدی، نصب و راه‌اندازی یک نیروگاه تولید پراکنده و اجرای یک پروژه توسعه و بهینه‌سازی شبکه‌های فشار ضعیف با هدف تامین برق و بهبود کیفیت توان و کاهش تلفات، تقویت شبکه فوق توزیع و بهبود پایداری شبکه افتتاح شد.

همچنین پروژه تاسیسات نمک‌زدایی، اصلاح و بازسازی خط انتقال آب نابر و ساخت سه باب مخزن در استان اصفهان برای تامین آب شهرستان نوش‌آباد و شهر کاشان با اعتبار ۱۱۹.۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

تنها پروژه استان سمنان نیز پروژه آب‌رسانی به یک‌هزار و ۷۱۶ خانوار در ۱۱ روستای این استان است که با اجرای ۱۴.۱ کیلومتر خطوط انتقال و ۸۶۰ مترمکعب مخازن ذخیره  افتتاح شد.

پویش #هرهفته_الف_ب_ایران که از نیمه دوم سال ۹۸ برنامه‌ریزی و شروع شده تا با هدف امیدآفرینی و خلق انگیزه دستاوردهای افتخارآمیز در عرصه صنعت آب و برق از طریق آن به مردم معرفی شود.

وزیر نیرو ابتدای امسال، بهره‌برداری از ۲۵۰ پروژه صنعت آب و برق در سطح کشور را با سرمایه‌گذاری ۵۵ هزار میلیارد تومان در قالب پویش سراسری #هرهفته_الف_ب_ایران وعده کرده بود که با احتساب پروژه‌های امروز، در ۵۴ روز باقی‌مانده تا آخرین روز سال جاری ۲۳ پروژه بزرگ دیگر به بهره‌برداری می‌رسد تا امسال نیز عمل به وعده داده شده در این وزارتخانه عمل شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: