اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۲۲۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۰ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - 21 January 2021
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون یک میلیون و ۳۵۴ هزار و ۵۲۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۹۳ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جانباختگان کرونا در کشور به ۵۷ هزار و ۱۵۰ نفر رسیده است.
جان باختن ۹۳ بیمار کرونایی دیگر در ایرانبه گزارش عصرپرس، سیما سادات لاری روز پنجشنبه با اعلام آخرین آمار مبتلایان و جانباختگان کرونا در ایران عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (دوم بهمن ماه ۱۳۹۹) براساس معیارهای قطعی تشخیصی ۶ هزار و ۲۰۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۶۷۷ نفر در مراکز درمانی بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۳۵۴ هزار و ۵۲۰ نفر رسید.

وی افزود: تاکنون یک میلیون و  ۱۴۴ هزار و ۵۴۹ نفر از بیماران نیز بهبود یافته اند. همچنین ۴۱۶۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ به دلیل شرایط نامناسب بالینی در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

لاری ادامه داد: بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۰ شهرستان در وضعیت قرمز هستند که تمام این شهرستان ها در استان مازنداران قرار دارند؛ همچنین ۲۳ شهر در وضعیت نارنجی هستند که تمام این ۲۳ شهر نیز در استانهای شمالی کشور شامل مازندران، گیلان و گلستان هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر: