اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۲۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۰ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - 20 January 2021
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: وابستگی کم این شرکت به بودجه‌های دولتی، برنامه‌ریزی برای انجام پروژه‌ها در این استان را راحت‌تر کرده و موجب خوش‌حسابی این شرکت به پیمانکاران حوزه آب شده است.
سالانه حدود 4000 میلیارد تومان پروژه آب و فاضلاب در استان تهران اجرا می‌شودبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پاون، محمدرضا بختیاری با بیان این‌که شرکت آب و فاضلاب استان تهران شرکتی غیر دولتی‌ است که عمدتاً از منابع داخلی خود برای انجام پروژه‌های عمرانی استفاده می‌کند، افزود: سالانه حدود 4000 میلیارد تومان پروژه در استان تهران اجرایی می‌شود که معمولا ۳۱۰۰ تا ۳۲۰۰ میلیارد تومان آن را از منابع داخلی و مابقی را از منابع دولتی استفاده می‌کنیم.  

بختیاری افزود: سالانه بین ۱۰ تا ۱۵ درصد بودجه‌ شرکت آب و فاضلاب افزایش پیدا می‌کند و سال گذشته حدود ۳۰۰ میلیارد تومان از منابع دولتی استفاده کردیم که این رقم امسال به حدود ۳۴۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.  

او با اشاره به این که تنها دو ماه به پایان سال باقی مانده است، گفت: حدود ۷۰ درصد اعتبارات یعنی چیزی حدود ۳۱۰ میلیارد تومان از بودجه در نظر گرفته شده، تخصیص پیدا کرده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با تاکید بر این‌که بودجه دولت خیلی قابل اتکا نیست، افزود: شرکت آب و فاضلاب استان تهران ۱۲ شرکت دارد که سرجمع بدهی تمام این شرکت‌ها به حدود 1000 میلیارد تومان هم نمی‌رسد.  

او افزود: شرکت آب و فاضلاب استان تهران معمولا متکی به منابع درآمدی خود است، به همین دلیل در انجام پروژه‌ها به گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌کنیم که سقف بدهیمان از یک حدی فراتر نرود.



نام:
ایمیل:
* نظر: