اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۲۲۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۳ - ۲۷ دی ۱۳۹۹ - 16 January 2021
از سلسله نشست‌های علمی جشنواره اسباب‌بازی کانون؛
«اسباب‌بازی و علوم‌شناختی با رویکرد بازی‌های شناختی» عنوان اولین نشست علمی ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری است که با حضور متخصصان خارجی و ایرانی برگزار می‌شود.
نشست «اسباب‌بازی و علوم‌شناختی با رویکرد بازی‌های شناختی» برگزار می‌شودبه گزارش عصرپرس، این نشست تخصصی ساعت ۹ تا ۱۲ روز دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ در قالب وبینار با حضور دو سخنران از کشور دانمارک و سه سخنران داخلی برگزار خواهد شد.

«هادی مرادی‌سبزوار» مدیر گروه هوش ماشین و رباتیک دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران و «محمود تلخابی» عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان و پژوهشکده علوم‌شناختی، از جمله سخنرانان نشست «اسباب‌بازی و علوم‌شناختی با رویکرد بازی‌های شناختی» هستند.

همچنین «میهالا تارانو» پژوهش‌گر مرکز Interacting minds وابسته به دانشگاه Aarhus، دانشجوی پسادکتری روان‌شناسی شناختی در دانمارک و فارغ‌التحصیل دکتری روان‌شناسی شناختی از دانشگاه Plymouth انگلستان و «زوانا شولز» پژوهش‌گر مرکز Interacting minds وابسته به دانشگاه Aarhus در این نشست سخنرانی خواهند کرد.

همچنین «مهدیه کرمی» دکترای تخصصی علوم‌شناختی و پژوهشکده علوم‌شناختی به عنوان سخنران مهمان در این نشست حضور خواهد داشت.

شرکت‌کنندگان برای حضور در نشست «اسباب‌بازی و علوم‌شناختی با رویکرد بازی‌های شناختی» می‌توانند به پایگاه جشنواره به نشانی irantoyfestival.ir مراجعه کنند.

یادآوری می‌شود ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری شورای نظارت بر اسباب‌بازی، انجمن تولید کنندگان اسباب‌بازی و ستاد توسعه علوم‌شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با شعار «آینده را باید ساخت» در زمستان ۱۳۹۹ به صورت مجازی در حال برگزاری است.
نام:
ایمیل:
* نظر: