اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۲۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۸ - ۲۷ دی ۱۳۹۹ - 16 January 2021
عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس مطرح کرد:
عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، به تشریح جزییات خسارات وارد شده به این منطقه در پی وقوع زلزله ۵/۵ریشتری پرداخت.
جزییات خسارات وارد شده به هرمزگان در پی وقوع زلزله ۵/۵ریشتریبه گزارش عصرپرس، منصور آرامی در گفت‌و‌گو با خانه‌ملت، در تشریح جزییات زلزله‌ای که نیمه شب استان هرمزگان را لرزاند، گفت: این زلزله ساعت 1:1دقیقه بامداد به بزرگی 5/5 ریشتر به وقوع پیوست و کانون آن بین روستای باسعیدو بندر قشم و بندر کنگ در حوالی شهرستان بندرلنگه به عمق 19 کیلومتر در دریا به وقوع پیوسته است.

کانون زلزله در دریا بود

نماینده مردم بندرعباس، قشم و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی، در بیان خسارات ناشی از وقوع این زلزله، ادامه داد: چون کانون این زلزله در دریا بوده است با وجود اینکه 5/5 ریشتر قدرت داشته اما خسارات زیادی را به همراه نداشته است.

زلزله هرمزگان تلفات جانی به همراه نداشت

 وی تصریح کرد: به دنبال وقوع این زلزله تنها در باسعیدو واقع در بندر قشم، ترک خوردگی سقف و دیوار منازل را به همراه داشته است، اما حتی آب و برق در این محدوده قطع نشده بود.

آرامی خاطرنشان کرد: در بندر کنگ واقع در 5 کیلومتری شهرستان بندرلنگه نیز تعدادی از روستاها از جمله دژگان و سایه خوش به صورت موقت با قطعی آب و برق مواجه شدند که در شرایط کنونی این مشکل هم رفع شده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: این زلزله خسارات جانی به همراه نداشته است و تنها یک نفر در زمان بیرون رفتن از منزل صدمه دیده بود که به صورت سرپایی درمان شد.

عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، تاکیدکرد: هم‌اکنون شرایط در این منطقه عادی بوده و در روستاهای آسیب‌دیده از زلزله نیز چادر و امکانات مورد نیاز توسط جمعیت هلال احمر که از همان ساعات اولیه وقوع زلزله جهت امدادرسانی وارد عمل شده‌اند بین خانواده‌ها توزیع شده است و هیچ مشکلی وجود ندارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: