اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۲۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۸ - ۲۴ دی ۱۳۹۹ - 13 January 2021
مدیرعامل یک شرکت سیم و کابل عنوان کرد:
مدیرعامل یک شرکت سیم و کابل با اشاره به توانمندی این شرکت در زمینه تولید کابل‌های دریایی گفت: صادرات این شرکت به کشور‌های اطراف به عنوان تنها تولیدکننده کابل‌های دریایی در منطقه، سالانه در حدود 10 میلیون دلار است.
صادرات 10 میلیون دلاری کابل‌های دریایی به کشور‌های منطقهبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پاون،علی کلاهی مدیرعامل شرکت سیم و کابل در حاشیه بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق و شانزدهمین نمایشگاه آب و تاسیسات آب و فاضلاب در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، اظهار کرد: بر همین اساس این شرکت سیم و کابل امسال توانست صادرکننده نمونه ملی انتخاب شود.

وی اضافه کرد: با توجه به محصولات تخصصی که در کشور تولید می‌‌کنیم و توانستیم تقریبا حضور تمامی شرکت‌های خارجی را در این زمینه به صفر برسانیم، برآورد ما برای صرفه‌جویی ارزی سالانه در کشور حدود 50 تا 60 میلیون دلار است‌.

مدیرعامل این شرکت تولید‌کننده سیم و کابل با تشریح کالاهای این شرکت و اعلام جزئیات محصولات جدید خاطرنشان کرد: ما امسال دو محصول دانش بنیان کابل‌های با روکش چند لایه و کابل‌های فشار قوی با روکش‌های غلاف آلمینیومی (corrugate) را برای بیستمین نمایشگاه تخصصی بین ‌المللی آماده کردیم.

به گفته وی، این نوع محصولات، شرکت‌ها را در زمینه نصب کابل‌های فشار قوی، از احداث تونل که هزینه بسیار زیادی برای کشورها دارد، بی‌نیاز می‌کند، همچنین کابل‌های فشار قوی با روکش‌های غلاف آلمینیومی نیز در برابر ورود رطوبت و ضربات مکانیکی، از مقاومت بالایی برخوردار هستند.





نام:
ایمیل:
* نظر: