اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۲۲۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۲۴ دی ۱۳۹۹ - 13 January 2021
توسط وزیر نیرو در سی‌و‌ ششمین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران؛
طرح‌های آبرسانی به هشت روستا در مناطق مختلف استان البرز توسط وزیر نیرو در سی‌و‌ ششمین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران به بهره‌برداری رسید.
طرح‌های آبرسانی به 8 روستا در استان البرز به بهره‌برداری رسیدبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پاون، عزیزالله شهبازی استاندار البرز در این مراسم که از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: باید از وزیر نیرو به خاطر راه‌اندازی پویش #هرهفته_الف_ب_ایران و تلاش ایشان در رشد و توسعه آب و برق در استان البرز تقدیر شود.

استاندار البرز از اجرای طرح یکپارچه‌سازی شرکت‌های آبفای شهری و روستایی تقدیر کرد و گفت: این طرح در البرز بسیار اثر بخش بوده و موجب رضایتمندی مردم استان شده است.

وی با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید تا کنون 500 میلیارد تومان در البرز هزینه شده است، خواستار پیگیری طرح‌های عمرانی نیمه تمام و بهره برداری از آنها شد.

شهبازی به آغاز احداث واحد سوم تصفیه‌خانه آب شماره 2 کرج اشاره کرد و گفت: از وزارت نیرو تقاضا داریم همچون گذشته از این طرح حمایت شود تا هرچه زودتر بهره برداری از 55 میلیون متر مکعب آب شرب اختصاص یافته برای کرج بزرگ، نظرآباد، اشتهارد و طالقان به‌صورت رینگ بین شهرها آغاز شود.

وی همچنین خواستار انتقال بخشی از پساب تهران برای بخش‌های صنایع و کشاورزی در البرز شد. 

"ذوالفقار مهدی زاده" مدیرعامل شرکت آبفای استان البرز هم گفت: در ادامه سلسه طرح‌های افتتاح شده در پویش #هرهفته_الف_ب_ایران در سطح کشور، آبرسانی به هشت روستا در البرز با اعتبار 74 میلیارد ریال 23 دی ماه به‌صورت ویدیو کنفرانس و با حضور استاندار البرز به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: آبرسانی به روستاهای باغبانکلا، دوزعنبر، سرخاب و تکیه اغشت در شهرستان ساوجبلاغ و روستاهای وشته و فشندک در شهرستان طالقان و روستاهای زیبا دشت و فرخ آباد درشهرستان فردیس شامل اجرای 2000 متر خط انتقال ،حفر سه حلقه چاه، احداث پنج مخزن ذخیره آب با مجموع ظرفیت 1200 متر مکعب و اصلاح و بازسازی 9000 متر شبکه توزیع و احداث ایستگاه پمپاژ با ظرفیت 4300 متر مکعب در شبانه‌روز از جمله این طرح‌ها بوده است که به بهره برداری رسید.





نام:
ایمیل:
* نظر: