اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۲۲۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۹ - ۲۳ دی ۱۳۹۹ - 12 January 2021
رئیس قوه قضائیه گفت:از مدیران و کارآفرینان و سرمایه‌گذارانی که در میدان خنثی‌سازی تحریم‌ها باشند، پشتیبانی خواهد شد.
رئیسی: انتظار مردم از قوای سه‌گانه، اقدامات امیدآفرین و گره‌گشا استبه گزارش عصرپرس از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در پایان نشست سران امروز سران قوا که در محل دفتر رئیس قوه قضاییه برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه به فاصله کوتاهی از جلسه گذشته، تصریح کرد: هم اندیشی سران قوا برای حل مشکلات مردم به گره گشایی از زندگی آنها منجر می شود.

رئیس قوه قضاییه افزود: امروز مردم از قوای سه گانه و همه نهادهای حکومتی انتظار دارند که اقدامات‌شان امیدآفرین و گره گشای مشکلات و دغدغه های آنها به ویژه در زمینه معیشت باشد.

آیت الله رئیسی تاکید کرد: هرچه اقدامات قوای سه گانه و نهادهای حکومتی برای مردم امیدآفرین تر باشد موجب یاس بیشتر دشمن می شود که راهبرد مورد تاکید نظام است.

رئیس قوه قضاییه با اشاره به بیانات راهبردی رهبر معظم انقلاب اسلامی در سالگرد حماسه 19 دی از خنثی سازی تحریم ها به عنوان یکی از راهبردهای اساسی یاد کرد که باید همه دستگاه ها آن را مورد توجه قرار دهند.

رونق و جهش تولید یکی از اهرم های خنثی سازی تحریم های دشمن است

آیت الله رئیسی از رونق و جهش تولید به عنوان یکی از اهرم های خنثی سازی تحریم های دشمن یاد کرد و گفت: ما با تکیه بر فرهنگ «ما می توانیم» و توجه به تلاش ها و مجاهدت مردم و جوانان عزیزمان در حوزه های مختلف می توانیم موانع تولید را برطرف کرده و تولید را رونق دهیم.

رئیس قوه قضاییه خاطرنشان کرد: کارآفرینان و سرمایه گذاران و تولیدکنندگان باید احساس کنند شرایط کار برای آنها فراهم و کار آنها اثربخش است و مجموعه این اقدامات به خنثی سازی و بی اثرشدن تحریم ها می انجامد.

آیت الله رئیسی بر همین اساس تاکید کرد که هم مردم و هم قوای سه گانه و به ویژه دستگاه قضایی از مدیران و کارآفرینان و سرمایه گذاران ریسک پذیر و مجاهد حتما حمایت خواهند کرد.

رئیس قوه قضاییه از سلامت و معیشت به عنوان دو مسئله اساسی یاد کرد و گفت که همه اقدامات و تصمیمات مسئولان باید در راستای گره گشایی از کار مردم در این دو حوزه باشد.

سلامت نظام اداری از انتظارات مردم است و محصول آن رفع مشکلات و دغدغه های مردم و ایجاد امید و اعتمادآفرینی خواهد بود

آیت الله رئیسی در همین راستا بر سلامت سازمان اداری کشور تاکید کرد و گفت: سلامت در سازمان اداری از انتظارات مردم است و ما هم تاکید می کنیم سلامت نظام اداری، سلامت اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی را رقم می زند.

رئیس دستگاه قضا خاطرنشان کرد محصول کار و تلاش نظام سالم اداری که روابط در آن بر اساس قانون استوار است، رفع دغدغه های مردم و ایجاد امید و اعتمادآفرینی است.

آیت الله رئیسی همچنین گفت که همکاری و همدلی و انسجام قوه مقننه، قوه مجریه و قوه قضاییه و همه نهادها، موجب تسهیل امور و ناامیدی دشمن و امیدواری دوستان می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: