اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۲۲۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۳ - ۲۰ دی ۱۳۹۹ - 09 January 2021
رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه‌های صنعت آب و برق مطرح کرد:
رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه‌های صنعت آب و برق با اعلام اینکه نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق و آب و فاضلاب ايران 23 تا 26 دي‌ماه سال‌جاری برگزار می‌شود از حضور 300 شرکت داخلی و خارجی در بخش‌های تخصصی این دو نمایشگاه خبر داد.
حضور 300 شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه بین‌المللی برق و آببه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پاون، صدیقه ببران با تشریح نحوه برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: بیستمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران و شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران، امسال با شرایط ویژه جهانی ناشی از شیوع بیماری کووید 19 و استمرار پیامدهای تحریم و دشمنی بدخواهان کشور برگزار می‌شود که در نوع خود موقیعت خاصی را رقم زده است.

وی اضافه کرد: امروز در وضعیتی که عموم کشورها به شدت تحت تاثیر شیوع این بیماری قرارگرفته و فعالیت‌های عادی در تمامی بخش‌ها با اختلال مواجه شده، بخش خصوصی کشور در صنعت آب و برق با آگاهی از موقعیت، تلاش خود را در راستای تحقق شعار جهش تولید با کمک وزارت نیرو در برآوردن نیازهای هموطنان به دو کالای اساسی آب و برق به بهترین شکل ممکن مضاعف کرده و با حداقل تاثیرپذیری از موانع موجود، حضوری چشمگیر در نمایشگاه امسال دارد.

 مديركل دفتر روابط عمومي و اطلاع‌رسانی وزارت نيرو خاطرنشان کرد: علاوه بر برگزاری همزمان نمایشگاه‌های آب و تاسیسات آب و فاضلاب و صنعت برق، حضور چشمگیر متخصصان و صاحبان فناوری، کالا و خدمات در دو بخش بر وجهه علمی و تخصصی نمایشگاه افزوده و یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های نمایشگاه امسال است.

ببران همچنین یادآور شد: برای اولین بار در دوره‌های برگزاری نمایشگاه، امکان حضور مجازی در رویدادهای متعدد نمایشگاه برای متخصصان، صاحبان صنایع و علاقه‌مندان فراهم شده تا با ارتقای رعایت ایمنی و پروتکل‌های بهداشتی، امکان بهره‌برداری هرچه بیشتر آنان فراهم شود.

وی تصریح کرد: در نمایشگاه امسال که با حضور نزدیک به 300 شرکت داخلی بخش‌های تخصصی صنعت آب و برق در 10 سالن برگزار شده‌، شرکت‌های فعال در زمینه انتقال، توزیع آب، جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب همچنین فعالیت‌های مرتبط با صنعت برق در بخش‌های تولید، توزیع و فوق توزیع، توان خود را در معرض داوری متخصصان امر و عموم مردم قرار داده‌اند.

رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه‌های صنعت آب و برق با اشاره به بخش‌های جانبی نمایشگاه در راستای افزایش سواد آب و انرژی ادامه داد: امسال نیز طبق روال سال‌‎های گذشته، اطلاع‌رسانی شفاف و آموزش به عنوان یکی از اهداف برگزاری این نمایشگاه در دستور کار قرار گرفته و در این راستا، هفت نشست خبری با حضور خبرنگاران و چهار کارگاه آموزشی کاربرد فناوری‌های نوظهور در صنعت آب و فاضلاب، خدمات غیرحضوری و سند تحول، صرفه‌جویی در مصرف آب- چالش‌ها و راهکارها و برق و امید و صرفه جویی در مصرف برق برگزار می‌شوند.

ببران در پایان اظهار امیدواری کرد این نمایشگاه که در شرایط خاص شیوع بیماری برگزار می‌شود، با فراهم کردن زمینه ارائه فناوری‌های روز آمد و تبادل افکار و تجربیات، باعث رشد هرچه بیشتر فعالان بخش خصوصی، خدمت هرچه با کیفیت تر به مردم و دستیابی به اهداف کلان توسعه‌ای کشور باشد.

این گزارش می‌افزاید، بيستمين نمايشگاه تخصصي بين‌المللي صنعت برق و شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران با حضور جمعا 300 شركت داخلي و خارجي روزهاي 23 تا 26 دي ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا مي‌شود.

بر این اساس، در این نمایشگاه‌ها که با مجوز ستاد ملي مقابله با کرونا از ساعت 9 تا 17 هر روز داير خواهد بود، تمامی ضوابط، شرایط و تمهیدات لازم برای پيشگيري از ابتلا به کرونا پیش‌بینی شده است.











نام:
ایمیل:
* نظر: