اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۲۲۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۴ - ۱۸ دی ۱۳۹۹ - 07 January 2021
در نشست مشترک وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با رئیس جهاد دانشگاهی بر حمایت و مساعدت مالی از فعالیت‌های فرهنگی دانشجویی و عمومی جهاد دانشگاهی در ایام کرونا، توجه بیشتر به اقتصاد فرهنگ و بهره‌مندی کارآموزان مجموعه‌های تحت پوشش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از خدمات آموزشی جهاد دانشگاهی تأکید شد.
به گزارش سرویس فرهنگی عصرپرس از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نشست مشترک سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سیدمجتبی حسینی، معاون امور هنری وزارتخانه با حمیدرضا طیبی، رئیس جهاددانشگاهی به همراه عیسی علیزاده و محمدصادق بیجندی، معاونان فرهنگی و آموزشی جهاد دانشگاهی و محمدحسین ایمانی خوشخو، رئیس پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی در محل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

رئیس جهاددانشگاهی در ابتدای این نشست مشترک، گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی و پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی ارائه کرد.

در ادامه با تأیید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مقرر شد تا این وزارتخانه از سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی‌ برای چاپ مجموعه کتاب بومی در زمینه آموزش زبان انگلیسی در کشور (Eight) حمایت‌های لازم را به عمل آورد.

هماهنگی برای بهره‌مندی کارآموزان مجموعه‌های تحت پوشش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از خدمات آموزشی جهاد دانشگاهی و حمایت از برنامه بزرگداشت شاه محمود نیشابوری (ملقب به زرین قلم از خوشنویسان قرن دهم) با مشارکت معاونت هنری این وزارتخانه و معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور و سازمان جهاد دانشگاهی‌ واحد خراسان رضوی از دیگر توافقات این نشست مشترک بود.

همچنین در این نشست مشترک بر حمایت و مساعدت مالی از فعالیت‌های فرهنگی دانشجویی و عمومی جهاد دانشگاهی در ایام کرونا، توجه بیشتر به اقتصاد فرهنگ و حمایت از پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاد دانشگاهی و طرح‌های افکارسنجی و نظرسنجی به‌ویژه طرح‌های ارزشی و نگرشی از سوی مرکز افکارسنجی ایسپا تأکید شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: