اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۲۲۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۳ - ۱۸ دی ۱۳۹۹ - 07 January 2021
اسحاق جهانگیری امروز(پنجشنبه) در جریان سفر به استان سیستان و بلوچستان، با حضور در بندر شهید بهشتی چابهار، ضمن بازدید از طرح های در دست اجرای بندر، پروژه احداث شبکه اطفاء حریق و آبیاری قطره ای فضای سبز بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری و کوی مسکونی را افتتاح کرد.
عملیات اجرایی چهار پروژه در بندر چابهار با حضور جهانگیری آغاز شدبه گزارش عصرپرس، اسحاق جهانگیری در آیین آغاز به کار عملیات اجرایی ۴ پروژه زیربنایی بندری و دریایی در بندر شهید بهشتی چابهار، خاطرنشان کرد: بیش از ۳ هزار میلیارد تومان طرح های سرمایه گذاری و عمرانی در بندر چابهار، در دست اجراست که این امر بسیار قابل توجه است. 

وی افزود: به رغم مشکلات و محدودیت‌های ایجاد شده در مسیر مبادلات تجاری کشور، صادرات، واردات و ترانزیت کالاها به مقصد ایران، بندر چابهار توانسته فعالانه عمل کند، از اینرو حجم قابل توجهی کالا از طریق این بندر به کشور  وارد و همچنین به کشورهای همسایه از جمله افغانستان ارسال می شود.

وی با اشاره به طرح های توسعه ای بندر چابهار، تأکید کرد: این طرح ها برای اعمال حاکمیت سازمان بنادر و دریانوردی و همچنین برای اطمینان از سلامت کامل دریانوردان به هنگام تردد در دریا لازم و کاربردی است.

رئیس شورای توسعه سواحل مکران اجرای پروژه پوشش کامل رادیویی سواحل سیستان و بلوچستان و احداث ساختمان مرکز جستجوی نجات دریایی را طرح های بسیار مهم سازمان بنادر در حوزه تردد ایمن دریایی برای دریانوردان برشمرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: