اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۲۱۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۹ - ۱۱ دی ۱۳۹۹ - 31 December 2020
وزیر بهداشت مطرح کرد:
وزیر بهداشت گفت: رصدخانه وزارت خانه به صورت برخط تمام وقایع مربوط به مدیریت کرونا در کشور را لحظه به لحظه ثبت می کند.
ثبت تمام وقایع مربوط به مدیریت کرونا در رصدخانه وزارت بهداشتبه گزارش عصرپرس از وزارت بهداشت، دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه جلسه کمیته کشوری بیماری کرونا که با حضور وزیر کشور برگزار شد، با اشاره به اینکه همدلی و وفاقی که اکنون بین ما و همکاران جناب دکتر رحمانی فضلی چه قبل و چه بعد از تشکیل قرارگاه کرونا وجود دارد، یکی از رازها و عوامل بسیار موثر در توفیقاتی است که در این مدت کسب شده است، اظهار کرد: ما تاکنون جلساتی مکرر در خصوص کرونا در وزارت کشور با دکتر رحمانی و همکارانشان داشته ایم که امروز هم یکی از این نشست ها در رصدخانه برگزار شد.

وی با اشاره به بازدید امروز آقای رحمانی فضلی، وزیر کشور از رصدخانه ستاد وزارت بهداشت گفت:  این رصدخانه به صورت برخط تمام وقایع مربوط به مدیریت کرونا در کشور را لحظه به لحظه ثبت می کند.

نمکی با بیان اینکه رصدخانه ابزار بسیار هوشمندی است برای اینکه ما بتوانیم با استفاده از آن بیماری را در سراسر کشور رصد کنیم، عنوان کرد: می توانیم با استفاده از این ابزار نقاط آسیب پذیر را بیشتر بشناسیم و در شیوه مدیریتهای خود از این ابزار بسیار پیشرفته کمک بگیریم.

وزیر بهداشت با اشاره به تلاش نسبت به تجهیز بیش از پیش ابزار موجود، تاکید کرد: با تحقق این موضوع می توانیم طوفان هایی که اکنون دنیا را دربرگرفته و اگر خدایی نکرده برای کشور ما هم در راه باشد را ارزیابی کرده و راهکارهای مبارزه هوشند با ویروس را دنبال کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: امیدوارم همدلی، همراهی و وفاق مستمر که اکنون بین ما و عزیزانمان در مجموعه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا وجود دارد، همواره ادامه داشته باشد تا به پیشرفت امور کمک کند.
نام:
ایمیل:
* نظر: