اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۲۱۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۳ - ۰۹ دی ۱۳۹۹ - 29 December 2020
با هدف مديريت بار در طول زمستان ابلاغ شد؛
شركت برق منطقه‌اي تهران، بر اساس ابلاغ شركت توانير مبني بر محدوديت‌هاي ايجاد شده در تامين سوخت نيروگاه‌هاي كشور در طول زمستان امسال و به منظور جلوگيري از بروز هرگونه مشكل در تامين برق شبكه سراسري، طي نامه اي از مشتركان فوق توزيع خود خواست با كاهش حداقل 10 درصدي انرژي مصرفي روزانه خويش به صورت شناور در اين امر ضروري همكاري کنند.
ضرورت همكاري مشتركان فوق توزيع برق تهران براي تامين سوخت نيروگاه‌هاي كشوربه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پاون، بختيار ظهوري زنگنه  معاون برنامه ريزي و تحقيقات شركت برق منطقه‌اي تهران برهمين اساس طي نامه‌اي از مشتركان بزرگ این شركت از جمله صنايع بزرگ فولاد، سيمان، خودروسازي و ... به عنوان مراكز عمده مصرف انرژي، ضرورت مديريت و كاهش بار مصرفي خويش در طول زمستان سال جاري را خواستار شد.

در اين نامه آمده است: مشتركان ياد شده به منظور كاهش حداقل 10 درصدي انرژي مصرفي روزانه خود در طول هر يك از روزهاي دي ماه سال جاري و به صورت شناور بر اساس جدول ارسالي اقدام کنند.

ظهوري زنگنه در پايان اين نامه يادآور شده است: نتايج همكاري مشتركان به شركت توانير ارسال خواهد شد و پاداش در نظر گرفته شده همكاري در اين طرح نيز محاسبه و متعاقبا پرداخت خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: