اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۲۱۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۶ - ۰۲ دی ۱۳۹۹ - 22 December 2020
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران خبر داد:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران بیان کرد: پس از سالها انتظار و مطالبات صنعتگران شهرک صنعتی عباس آباد، پروژه تامین آب این شهرک صنعتی بزرگ با تلاشهای بی وقفه ای که از شهریورماه 1398 مجددا آغاز شد، در مراسمی با دستور وزیر نیرو افتتاح می‌شود.
افتتاح بزرگترین پروژه تامین آب پایدار شهرک‌های صنعتی جنوب شرق تهرانبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس، صابر پرنیان با اعلام این خبر، افزود: این پروژه که از سال ١٣٩١ شروع شده بود تا سال ١٣٩٨ پیشرفتی معادل ١٠درصد داشت که با پیگیری های انجام شده در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مجددا شروع به کار کرد و طی یکسال به اتمام رسید.

وی در ادامه تصریح کرد: پروژه تامین آب پایدار از مطالبات اصلی صنعتگران شهرک صنعتی عباس آباد، در دو دهه اخیر بود که با بهره برداری از این پروژه زمینه تثبیت اشتغال ٣٠هزارنفر و افزایش اشتغال تا ٧٠هزار نفر فراهم می شود.

مدیرعامل شهرکهای صنعتی استان تهران بیان کرد: این پروژه توسط شرکت آب منطقه ای تهران به عنوان مجری پروژه انجام شده است و شرکت شهرکهای صنعتی استان تهران با سرمایه گذاری ٢٤٠ملیارد ریالی در تامین آب پایدار، با ظرفیت 4.9 ملیون متر مکعب در سال که معادل ١٥٦ لیتر بر ثانیه می‌باشد، مشارکت کرده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: