اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۲۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - 23 January 2017
سرنوشت مبهم چهار کارگر محبوس در موتورخانه پلاسکو

عصرپرس: با آنکه از همان نخستین لحظه‌ها، تعداد مفقودان حادثه پلاسکو اعلام نشد اما خبرها نشان از عمق فاجعه داشت.  

به گزارش عصرپرس همانگونه که انتظار می‌رفت جدا از پرسنل جان‌فشان آتش‌نشانی که بین 20 تا 25 نفر آنها هنگام فروریختن پلاسکو در ساختمان و عمدتا در طبقه یازدهم بودند حالا خبرها حاکی از آن است که تعدادی از کارگران تاسیسات و نظافتچی‌ و نگهبان در موتورخانه پلاسکو گیر افتاده‌اند.

روزنامه شهروند در گزارشی نوشت که تعدادی از کارگران انتظامات و نظافتچی‌های ساختمان پلاسکو هنگام حادثه در موتورخانه گرفتار می‌شوند و با ارسال پیامک کمک می‌خواهند.

شهروند از قول خواهر یکی از کارگران نوشت: «قاسم به همراه پسردایی‌اش و دو کارگر دیگر که از دوستانش بودند، هنگام ریختن آوار درساختمان جا مانده بودند. اینها را همکاران قاسم به ما گفتند. ما هم دست از تماس‌گرفتن با قاسم برنداشتیم. مرتب شماره موبایلش را می‌گرفتیم، اما در دسترس نبود. چند ساعت بعد هم گوشی تلفنش خاموش شد. بعد نگرانی ما بیشتر شد تا این‌که خبر دادند کسی پیامک فرستاده و گفته که همراه سه‌نفر دیگر در موتورخانه محبوس شده‌اند. آن شخص در پیامکش، اسم برادرم قاسم را هم آورده بود. انگار دنیا را به ما دادند. امیدوار شدیم که برادرم زنده است و هنوز هم امید داریم. اگر آن پیامک ارسال نمی‌شد و ما از سلامتی قاسم باخبر نمی‌شدیم، شاید تا الان امیدی به زنده‌ماندنش نداشتیم، اما بعد از آن پیامک احساس می‌کنیم که قاسم جایی آن پایین زنده است و خودش را نجات داده تا کسی او را پیدا کند. او به همراه سه‌نفر از همکارانش که همگی کارگر ساختمان پلاسکو بودند، آن زیر مانده‌اند و ما امیدواریم که زنده باشند.» /

سرنوشت مبهم چهار کارگر محبوس در موتورخانه پلاسکو


برچسب ها
ساختمان پلاسکو
نام:
ایمیل:
* نظر: