اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۲۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۶ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - 22 January 2017
یک پیشمرگه کرد نام فرزندش را ترامپ گذاشت
حسن جمیل یکی از پیشمرگه‌های اقلیم کردستان به خاطر علاقه‌ای که به دونالد ترامپ دارد نام فرزندش را ترامپ گذاشت. گزارش رسانه‌ها حاکی از محبوبیت زیاد دونالد ترامپ در بین کردها است.
ترامپ جمیل به دنیا آمد

عصرپرس: عشق "حسن جمیل" به دونالد ترامپ زمانی آغاز شد که این میلیاردر موقشنگ را با شیوه جذاب صحبت ‌کردنش در دوران مبارزه‌های انتخاباتی در صفحه تلوزیون دید.

به گزارش عصرپرس، روزنامه ایندیپندنت در گزارشی به موضوع محبوبیت دونالد ترامپ در خاورمیانه و در میان کردها پرداخته است.

به گزارش این روزنامه انگلیسی "حسن جمیل" که یکی از پیشمرگه‌های کرد اقلیم کردستان عراق است اگرچه انگلیسی صحبت نمی‌کند و این زبان را نمی‌فهمد اما آهنگ صدای قوی نامزد جمهوری‌خواهان هر چه را بخواهد بداند به او می‌فهماند.

همان شبی که دونالد ترامپ نامزدی خودش را برای انتخابات اعلام کرد جمیل با خودش عهد بست اگر همسر باردارش پسر به دنیا آورد، صد در صد نامش را ترامپ بگذارد. این اتفاق دو هفته بعد رخ داد و حسن جمیل نام کودک را "ترامپ جمیل" یا "ترامپ کوچک" گذاشت.

این جنگجوی کرد از این کارش بسیار خرسند است و ترامپ را مردی قابل اعتماد و تاجری موفق می‌داند. او معتقد است که موفقیت ترامپ تنها به خاطر اعتماد به نفس بالایش بود.

حسن جمیل ایمان دارد که ترامپ همان ‌گونه که در دوران مبارزه انتخاباتی پیشمرگه‌های کرد را تحسین کرده بود در دوران ریاست‌جمهوری نیز به آنان کمک خواهد کرد.

به نوشته این روزنامه دونالد ترامپ از محبوبیت زیادی در بین کردها برخوردار است. آنها یقین دارند که رئیس‌جمهور تازه ایالات متحده به آنها در زمینه‌های مختلف کمک خواهد کرد. /

*بین‌الملل عصرپرس/ 1199*

ترامپ جمیل به دنیا آمد
   


نام:
ایمیل:
* نظر: